woensdag 20 juni 2018

downstairs? of toch upstairs?

Het liep natuurlijk allemaal weer even anders.

Dacht ik een bezoek aan het ziekenhuis vanmorgen mooi te kunnen combineren met beneden in de winkel blijven na die tijd......

Eergisteren kreeg ik zodanig last van mijn voet en been dat we besloten het ziekenhuis te bellen en konden we er vervroegd terecht.

Gips en verband waren afgezakt waardoor er een zenuw in de knel kwam.

En dus werd er een nieuwe aangemeten en werden de hechtingen verwijderd.
Ik kan weer 5 weken vooruit.......

De orthopeed is tevreden, ik vind het er behoorlijk eng uitzien allemaal....

Maar vandaag weer naar beneden gaan was beslist geen optie.

De trap af, dat gaat nog wel op je billen, maar ook weer omhoog is een giga klus en dat doe ik liever niet te vaak.


En dus hadden we de Bee boven
en het was me toch een gezellige boel.

Herman had het goed voorbereid


Erna, niet zo blij met haar combinatie van de blokken van de Stonefields en de flying geese,


dook heerlijk mijn privé kast in op zoek naar iets wat beter combineerde.


Marga, prachtige hoekblokken van de Stonefields  in het groen


en och die Els. 

Ze nam voor mij de heerlijkste bladen mee om te lezen en vertelde de laatste nieuwtjes uit de Privé.


Het voelde zo vertrouwd.

Hier zijn we zo'n 4 jaar geleden ook begonnen, hier in deze kamer


Mieke borduurt de "Down the rabbit hole"


en ook Henny is druk met de Stonefields


Heerlijke verhalen waar ik zo van geniet


Prachtig borduurwerk komt langs van Elise die even op bezoek komt met een vriendin

  
en tegen de middag breekt de zon door zodat we buiten kunnen zitten.


 Patricia, die Herman helpt vandaag, komt natuurlijk boven om haar broodje te eten.



Marina komt haar prachtige werkstuk laten zien.


Je zult het niet willen geloven, maar ik heb me nooit zo verheugd op het aantrekken van een schoen.
deze schoonheid moet nog 3 weken wachten, en dan mag ik heel voorzichtig gaan belasten.
Ik heb nog een lange weg te gaan.

Komend weekend pas op de helft.
Brrrrr


Maar met zoveel lieve berichtjes, kaarten en bezoekjes moet het toch lukken hè?

dank je wel Marion

Fijne avond allemaal

groetjes

Wietske