zondag 17 juni 2018

Hè hè......

Ik kom weer een beetje bij hoor, pijn wordt minder, medicijnen worden afgebouwd en oh, gelukkig ik kan weer een poosje aan mijn bureau zitten.

  
en ook buiten is het heerlijk


Toch weer een paar blokken af


En als ik net denk: "het is hier boven nu ook wel heel erg stil", krijg ik deze foto van de Friese vriendinnen.

Ze zitten op de WordQuipDay in Damwoude en alhoewel ik heel wat foto's voorbij zie komen van deze voor hen geslaagde dag is deze foto voor mij het meest bijzonder.


Ach onze Koen. 

Hij kreeg gisteren een echt peuterbed. Het ledikantje is weggezet.


Natuurlijk moest er proef geslapen worden midden op de dag.

Wat was hij blij met "zijn eigen bed"
Net alsof zijn ledikantje niet zijn eigen bed is.......


Tja, als je niet in de winkel bent, is er niet veel te melden.

Oké, de Quilt Country is binnen en hij is echt zomers en zo mooi!!!!


Herman is gisteren druk geweest met nieuwe stoffen snijden.

Met o.a deze heerlijke kleurtjes


Dat kon omdat de workshop "Quilt as you go" niet doorging.

Door de ziekenhuis perikelen was ik gewoon vergeten om de deelnemers een mail te sturen. Dat deden we vrijdagmorgen en in een ommezien waren de pakketjes klaar gemaakt.

Jammer vind ik het dat 4 van de 6 deelnemers al "iets anders hadden afgesproken omdat ze maar niets hoorden"

Zelf even informeren........?

Gelukkig konden we de 2 dames uit België op tijd bereiken en de cursusleider woont ook niet naast de deur.

We kiezen binnenkort gewoon een nieuwe datum.

Woensdag is er om 10 uur weer een Bee en ben ik voor die tijd al voor controle naar het ziekenhuis geweest. 

Hechtingen eruit en nieuw gips voor de volgende 3 a 4 weken.

En ook dan nog steeds niet lopen.....

Eén geluk heb ik woensdag wel:
Ik blijf lekker beneden in de winkel want daar is het gezellig.

Welterusten alvast

groetjes

Wietske