donderdag 14 juni 2018

Mohammed en de berg

Jullie kennen het gezegde toch he?

"Als Mohammed niet naar de berg toekomt, dan komt de berg naar Mohammed"......

En dus was het druk op de trap gisteren. 

Van file-leed was geen sprake hoor, ze kwamen keurig in groepjes.
En als ze al dachten dat het teveel werd voor mij?

Het venijn zit 'em in de voet en 
niet in het hoofd, al word je van de morfine af en toe wel heel erg suf.

Anke gaf "les" gisteren en dus had ze haar "down the rabbit hole" meegenomen

Hij wordt zo ontzettend mooi


Het volgende deel in voorbereiding met de onwijs lieve beestjes


Ze kwamen zoals gezegd in groepjes


en ze hadden goed geluisterd:
liever geen bloemen.......


Gistermiddag de Sarah Fielke deelnemers, een paar maar, maar het schijnt erg intensief geweest te zijn met veel uitleg


er is hard gewerkt en de dames waren blij


Prachtig wordt het allemaal en ook boven geniet ik mee


Op mijn "voorzichtige" opmerking dat ik een aantal weken niet beneden ben en er dus geen controle is op het poetswerk, wordt adequaat gehandeld.
Begeleidend schrijven:

"ik doe dit met vreselijke tegenzin, dus ik kan niet wachten tot je weer beneden bent"


En als Mieke dan ook nog een heerlijke ovenschotel meebrengt
voel ik me een gezegend mens met al die ontzettend lieve mensen om me heen.


Gistermiddag: een zachte envelop in de brievenbus.

Zachte enveloppen, daar zijn wij quiltsters gek op.

De mooiste originele lapjes die horen bij "the Sutton Grange" van Di Ford


2 vriendinnen uit Friesland zijn er mee bezig en of het komt door het mooie patroon dat ik nota bene zelf in de winkel heb, of door het weekend waar ik met zoveel heimwee aan terugdenk


Ik ga hem maken.

Dank je wel Cora voor deze lieve, specifiek bij deze quilt passende stofjes.
Komende woensdag is de eerste controle in het ziekenhuis en kan ik beneden wat bijpassende stoffen uitzoeken.


Fijne dag 

groetjes

Wietske