zondag 15 januari 2017

Wel-niet-niet-wel........

Lichtelijk gestoord word ik er van. 

We hebben zowat alle kleur - codes voor wat betreft het weer voorbij zien komen de afgelopen dagen. Geel-oranje-rood-geel.

Tijdstippen, beste uren op de dag, het viel allemaal niet mee.

wel gaan, niet gaan, later gaan....

Een ding stond vast: 
Onze schoondochter vierde haar verjaardag ergens op locatie en we wilden er beslist heen.


En omdat ons kind uit Maastricht ook van de partij wilde zijn werd het tijdstip verplaatst naar vanmiddag zodat we zeker wisten dat het niet meer glad was.

In Limburg was het het ergst.


En dus ging het feest toch nog door, alleen in iets afgeslankte vorm omdat sommigen andere verplichtingen hadden.


Amelisweerd bij Bunnik, daar waren we. En omdat de zon uitbundig scheen gingen we toch een wandeling maken.


Volgens mij draaien er vanavond minstens 2 wasmachines want de grond in het bos was totaal niet geschikt voor kleine peutervoeten....


Maar we hebben genoten samen, de kinderen vonden het heerlijk.
 Binnenkort gauw iets afspreken waar iedereen bij kan zijn.


Ik had tijd over en dus heb ik inmiddels niet 1,


 niet 2


maar 3 blokken van de Steam Punk af. De kleuren zijn helemaal oké bevonden.


Morgen weer een nieuwe dag. 

Ik hoop echt dat alle code - kleuren niet weer voorbij komen, zodat we een beetje weten waar we aan toe zijn.....

Welterusten allemaal en doe voor de zekerheid morgen maar wel voorzichtig op de weg.

groetjes

Wietske