vrijdag 20 januari 2017

Als de mevrouwen er niet zijn

Dan boft Isabel, vindt ze zelf tenminste

De winkel, het cursuslokaal met de enorme tafel.


Zij mag er spelen.......
Nou oké


Oma mag er ook haar ding doen


Opa en oma mogen vergaderen, ze mogen stoffen uitzoeken en nadenken
Zolang zij maar genoeg aandacht krijgt.

-----------

Het was weer een echt geniet - dagje


Vandaag waren er wel mevrouwen. Maar Isabel was er niet. Hele ijverige dames die hun hele top af hebben.


Zo verrassend


Is dit een beginneling?


je kunt het je haast niet voorstellen


En hier? 
Gewoon extra blokken gezocht op Pinterest.


samen ideeën uitwisselen


En deze in prachtige kleuren.


Ook weer dat mooie hart.


We gaan door met de lessen. 

Vandaag alle uitleg gehad over tussenvullingen en hoe je moet dubbelen.
Volgende week de eerste beginselen van het doorquilten want daar valt ook heel wat over te vertellen.
Daarna beginnen we met applicatielessen.

Ik vind het geweldig om met deze groep verder te gaan.


Op 3 februari start een nieuwe groep beginners, ook weer 8 deelnemers die graag (goed) willen leren quilten.

Super!!!!

Morgen komt Willyne weer met een nieuwe workshop en zondag mag ik zelf heerlijk te gast zijn met 9 andere vriendinnen ergens op locatie.

Heerlijk samen quilten en kletsen.

Volgende week weer meer.

Voor nu een heel fijn weekend

groetjes

Wietske 


7 opmerkingen:

Floor zei

Gelukkig voor jou dat er vandaag weer mevrouwen waren, anders kan je de winkel wel sluiten :-)
Deze mevrouwen zijn trouwens hele goede leerlingen, want ze hebben prachtige tops gemaakt. Knap hoor, ze hebben er zin in dat kun je wel zien.
Veel succes met de verdere lessen.
Groetjes,
Floor

miekequilt zei

Het duurt niet lang, of Isabelle gaat ook met naald en draad aan de slag.
Wat een prachtige quilts laat je zien, de dames hebben echt goed en mooi gewerkt.

Ineke zei

Geweldig Wietske, leuk dat de beginners(wat ze niet meer zijn, nadat ze zulke mooie tops maken) zo mooie quilts maken! En Isabel? Krijgt toch onbewust (of bewust) iets mee over lapjes en draadjes!
Fijn weekend

marion zei

heel veel plezier zondag

Anoniem zei

Heerlijk om van die genietmomenten met je kleindochter te hebben. Toch weer anders dan met de kleinzoons. En als ze groter worden, dus naar school moeten, zie je ze ook minder.
Wat laat je weer mooie tops zien en als die ene mevrouw een starter is op quiltgebied dan is is er maar 1 woord voor Prachtig en heel knap om dit resultaat al te hebben.
Heel gezellig weekend en groetjes, Lenny

Els zei

Leuk! Mijn kleindochter (6 jaar) vraagt: Oma, zijn de meisjes al weg?

Marguerite zei

Ik denk dat je Isabel zo meteen niks hoeft te leren.
Ze pakt alles gewoon op door alles wat ze om haar heen ziet.
Wat een super talent is de beginner in quilten zeg!
Zo mooi...