woensdag 18 januari 2017

Ha, ha let je nu even op?.........

Bijna gaan we beginnen met de Bom van Sarah Fielke, "Happy Days". 

Boeken zijn onderweg en stoffen ook. Veel zwart met witte stippen, maar ook lichtere stoffen.

Mandy gaat ons helpen, zij is immers al een heel eind op weg. 

Maar het is een patroon inclusief naadtoeslag en daar moet ik dan even weer aan wennen.

En dus kan ik wel wat extra instructie gebruiken.


Maar Mandy, o grote lieverd, heeft al heel veel voorwerk gedaan en legt het mij geduldig uit.
Ik snap het hoor......


De blokken waar ze de vorige keer


nog heel druk mee bezig was


zijn nu allemaal klaar


Nog even een mooi exemplaar, gevonden op FB.

Ik twijfel zelf nog welke ondergrond ik nemen zal.
Leuk, een eigen winkel, maar het maakt de keuze echt niet makkelijker.

Ik slaap er nog een nachtje over


Mandy is een duizendpoot. 
Ze is zelf aan het ontwerpen, de mallen worden door haar man gemaakt. 
Heerlijk om mee te werken, maar voorlopig krijgen we nog even niks meer te zien.
Later meer....


Het vakje per week (klik), ook weer zo leuk. 
Was het de afgelopen jaren het randje per week, bedacht door Annelies en Simone. Nu, in 2017 is het het vakje per week geworden, en 2 vriendinnen zijn er mee begonnen.


Anke gebruikt een aantal meters band en maakt ze onder elkaar


Wies heeft linnen aan een stuk.
Beiden gewoon te leuk en we gaan hen volgen.


Even overleggen en op weg helpen. Och, ik houd er zo van!!!!


Nog een "sneak preview": 

Het eerste deel van the Gossip in the Garden is bijna klaar. Stoffen zijn uitgezocht en de pakketten worden volgende week gemaakt.


Zo lief, gemaakt door Marina:

Behalve het grote middenpanel allemaal stoffen uit onze winkel:
de top is helemaal klaar en zal in Amerika doorgequilt worden.

We wachten rustig af.


En in het kader van haasjes en konijntjes:
De stoffen kunnen ieder moment binnen komen.


Vorig jaar een groot succes en binnenkort weer volop te verkrijgen.


Krentenbollen zijn erg geliefd bij ons.
Een aantal deelnemers had vanmorgen genoeg om te verdelen.


Het was weer een heerlijke dag, we hebben genoten. 

Morgen Isabelletjes-dag.

Straks lekker slapen

welterusten

Wietske