vrijdag 8 juni 2012

en nu ben ik echt 58!

Goeie morgen op deze tot nu toe toch wel zonnige dag. Nu ben ik dan echt 58.
En nu maar hopen dat het zonnetje blijft schijnen want dat hoort een beetje bij een zomerkind.

Omdat ik scrappen ook een hele leuke bezigheid vind heb ik een paar jaar geleden al eens een fotoboek gemaakt vanaf mijn geboorte tot mijn pubertijd. Een mooie gelegenheid om jullie daar eens een paar foto's van te laten zien. Ik ben gek op foto's en ben er altijd mee bezig. Ik kom uit een groot gezin, 8 kinderen. Onze vader had ook altijd zijn camera bij zich en nam ons vaak mee naar de mooiste plekjes. Er is dus een schat aan foto's en dia's in ons gezin, best wel uniek vind ik.






En wat heb ik gekregen voor mijn verjaardag? Nou als je 58 bent is dat niet meer zo belangrijk, je hecht meer aan een goede gezondheid.

Een paar weken geleden zag ik op het blog van Francoise in den Bosch dat zij in november weer met een BOM (Blok per maand) begint, een mysterie genaamd " Sweet Hearts". Ik zag de stofjes die ze erbij afgebeeld had en die vond ik zo mooi. Heel anders dan de stofjes die ik tot nu toe gebruik. Vrolijk en toch vintage. Ik heb het pakket alvast gekocht en moet helaas tot november wachten om ermee te beginnen. Ik weet dus niet wat er komen gaat, maar ik heb al het een en ander gezien van Francoise en dan weet je vooruit dat het wel goed komt. Mijn lief vond het een duur cadeau, maar ik heb hem de suggestie aan de hand gedaan om de kinderen eens lief aan te kijken. Ach ja, je moet het wel allemaal zelf verzinnen he, anders wordt het niks.......


Gisteren had ik niet veel tijd om te quilten, maar ik heb toch kans gezien om nog een paar lapjes aan elkaar te naaien. Ziehier het resultaat.


Het is nog vroeg nu, straks haal ik de zusjes van het station maar ze zijn er niet eerder dan een uur of 11. Ik woon heel ver weg voor de zusjes, offe wonen zij soms ver weg? We maken van mijn verjaardag ook altijd zusjesdag, ik ben de enige die echt in de zomer jarig is. Nu heb ik nog mooi de tijd om te borduren totdat de treinen aankomen.
Ze zullen dus ook wel weer op tijd naar huis moeten. Dat komt goed uit want dan kunnen wij gewoon naar onze koorrepetitie.

Voor jullie een fijne dag gewenst, hier zal dat wel gaan lukken.

groetjes

Wietske