donderdag 23 september 2021

Maagdelijk.....

 Het nu nog lege vierde blok van het centrale stuk van "Growing Wild" 

Inmiddels heb ik alle deeltjes de afgelopen dagen al geregen en ligt het klaar om op de juiste plek te leggen. Dit is voor mij het meeste werk. 

Patroontjes tekenen, uitknippen met naadtoeslag, met hele kleine steekjes rijgen, persen met best-press, op de ondergrond spelden en weer rijgen en eventueel nog een keer strijken. Daarna kan ik het op m'n gemakje vastzetten. Eventuele rondjes maak ik met de perfect circle. Ook die bereid ik direct voor zodat dat later niet meer hoeft.

Een hoop werk maar voor mij de mooiste manier.


We hadden ons goed voorbereid voor de vakantie en dus hebben we een rustig weekje in de winkel. Als er dan een beroep op ons gedaan wordt om een hele dag op Suze te passen, vinden we dat prima.

Ze wordt zo groot, kletst ons de oren van het hoofd, zingt de hele dag onverstaanbare liedjes en vermaakt zich prima.
Natuurlijk moet opa eerst voorlezen, dat is de traditie.


Blij verrast is ze dat opa en oma dezelfde puzzel hebben als die zij thuis heeft. Wat ze niet weet is dat er een kist vol speelgoed van haarzelf bij ons in de winkel gezet is.


Een feest van herkenning en ze is er minstens een half uur zoet mee.
Haar slaapje doet ze gewoon boven en met de babyfoon in de winkel houden we haar prima in de gaten.


Ze mag met mij mee naar de winkel om knijpfruitjes te kopen. En tussendoor kletsen we maar. De helft versta ik niet maar met een "oh nee toch" en "wat knap van jou" kom ik een heel eind.
 Een nieuw spelletje: springen op stoepranden en putdeksels.


Morgen, overmorgen en deze week ook op zondag zijn we weer open. Vandaag geen afspraken dus ik ga mijn vierde blok opvullen.


Fijne dag

groetjes

Wietske