zondag 19 september 2021

Afsluiten en weer door.....

 Gisteren de laatste les voor gevorderden onder leiding van Patricia. Met horten en stoten zijn de lessen gegeven. Zodra het kon gingen we weer door maar vaak ook moesten we noodgedwongen stoppen.


De groep telde 6 deelnemers en dat was op sommige momenten echt te veel om ontspannen rond de tafel te zitten.
We hadden een nieuwe datum geprikt maar de opkomst viel tegen. Desalniettemin hebben we er een gezellige middag van gemaakt.


De les was goed voorbereid. Patricia legde het needle turnen uit


En met 2 deelnemers krijg je dan al gauw een privé lesje.
Het was de laatste les in deze vorm. 

We gaan nieuwe lessen ontwikkelen die Patricia ook gaat geven. We komen er binnenkort  op terug.



Ook een afsluiting was voor mij deel 3 van "Growing Wild" van Sarah Fielke.

Deel 1


deel 2


en  deel 3


even aan elkaar leggen voor het resultaat. Met het 4e deel ben ik gestart en het verbaast me dat ik met evenveel plezier de stofjes voor dit deel uit zoek, terwijl de figuurtjes vrijwel hetzelfde zijn. Het verveelt me nog lang niet.

In de vakantie zijn we alvast eens aan de slag gegaan met een stuk van de border. Zomaar eens kijken of het lukte. Het nodige rekenwerk laat ik aan Herman over, hij is daar nou eenmaal goed in.

Het komt goed, ik heb er zin in, maar eerst deel 4 afmaken.


Gistermorgen werd er voor 8 uur  een grote doos naar binnen geschoven.


heerlijk basisstoffen


William Morris


En een dubbelbrede van Kaffe Fasset.
De FQ's liggen al in de bakken. Al die kleurtjes .... het ziet er zo feestelijk uit allemaal.


Waar ik ook weer mee doorga is het zingen in Eindhoven. Een aantal jaren zong ik niet mee, maar ik miste het enorm.

Vanmiddag doen we voor het eerst weer mee. Ook het koor heeft ruim anderhalf jaar niet kunnen zingen en dus een goed moment om weer mee te gaan doen.



Woensdag gaan we open om 10 uur.  

Zaterdag geeft Patricia weer les en deze week zijn we een extra dagje open. Zondag is de laatste Summerschool onder leiding van Mandy. Mocht je dan in de buurt zijn, is de deur open tussen 10.00 en 16.00 uur.


Fijne dag

groetjes

Wietske