zaterdag 11 juli 2020

Privé.....

Niets heerlijker dan met een gelijkgestemde op stap om lapjes te scoren op je vrije dag.

Het is niet dat ik zelf niks heb, maar bij de buurvrouw is het ook zo leuk, zeker als je op zoek bent naar een speciaal stofje, waarvan je zeker weet dat zij het heeft.


Kerkwerve, dat was ons einddoel en we slaagden er glansrijk.



Een terrasje zat er niet in voor Inge en mij en Herman, hij reed, was wel bereid om van ons een foto te maken, maar ijs hoefde hij niet.

"Het lijkt verdorie wel herfst hier" 
Wat een wind en het regende ook nog zo half en half.

Maar wij lieten ons niet uit het veld slaan, het ijsje moest en zou gegeten worden, al waaide het soms alle kanten op.

Het was een heerlijk dagje en oh wat is het soms leuk om een andere quiltwinkel te bezoeken, en weer ideetjes op te doen.

Over gelijkgestemd gesproken: 
we hadden elkaar geen kledingadvies gegeven.....


Thuisgekomen vond ik toch echt wel dat het tijd werd om mijn kast eens op te ruimen. Ik hikte er al lange tijd tegenaan en nu moest het dan maar eens gebeuren.


Kom je je koffer met de "Dear Jane" blokken natuurlijk tegen en begint het als vanzelf weer te kriebelen.


En dat half affe blok zit natuurlijk zo in elkaar.


En het voordeel van het - niet - af - hebben - en - laten -  liggen is dat er eigenlijk zo maar iets klaar is.
Daar ga ik morgen eens even mee aan de slag.

Wie weet kom ik weer een periode in de ban van.....


Het was gezellig gistermorgen. 

Op vrijdagmorgen wordt de Bee doorgaans niet zo heel erg druk bezocht maar nu had zich een aardig groepje gemeld.

(Overigens blijven wij de Bee's op afspraak organiseren voorlopig.)


Nellie heeft een prachtig werkstuk af voor bij de voordeur.


En Jacqueline bracht haar Top naar Den Bosch helemaal vanuit Den Haag zodat wij hem kunnen doorgeven aan Marina om gequilt te worden.


Ook Jacqueline deed mee met onze Bom vorig jaar.


Super mooi is hij geworden.


Echt hard opgeschoten ben ik niet de afgelopen dagen. 

Maar de theepot staat klaar en dat is belangrijk. 

Ik heb er maar een Emma Bridgewater potje van gemaakt.


Vandaag zijn we nog open tot 4 uur. 

Dan sluiten we tot volgende week zaterdag en gaan de komende week genieten van mooi weer, en leuke uitstapjes.

Dus:

zaterdag 18 juli zijn we om 10 uur weer open

groetjes

Wietske