dinsdag 18 juni 2019

zomaar......

Gewoon weer opnieuw

een herkansing......

Daar zijn wij quilters goed in. 

Aan iets beginnen, wegleggen of zelfs weggooien en dan spijt hebben.

Het overkomt mij in ieder geval regelmatig.


En dan is het zo fijn als je zelf een winkel hebt, want je kunt zomaar midden in het weekend beginnen en geschikte stoffen zoeken.


Eigenlijk zijn we het hele weekend druk geweest met 
Fleur.

Veel inschrijvingen en we hebben het aantal bij Susan opgehoogd.
De mallen zijn al binnen, de patronen komen binnenkort.


Flying geese en hexagons voor Fleur.
Heerlijk om er mee bezig te zijn.


We hebben zondagmiddag afscheid genomen van een prachtig koor.

Bijna 20 jaar hebben we meegezongen. 

Toen we 16 jaar geleden naar Den Bosch verhuisden dachten we direct een ander koor te gaan zoeken, maar het kwam er maar niet van.

De laatste jaren had Herman een wens:
Meezingen in de prachtige Schola in de Sint Jan.

Ik ambieer dat niet. 

Veel gregoriaans, iedere vrijdag repeteren en iedere zondag zingen, en met de feestdagen vele malen vaker dan één keer.

Hij vindt het geweldig en geniet er van.

Ik blijf lekker thuis en geniet van mijn handwerkjes. 
Alleen naar Eindhoven in het donker naar de repetities is voor mij geen optie.

En dus moesten we keuzes maken.

We sluiten het af met weemoed, maar het is goed.


 Vanmiddag een verrassende traktatie voor mijn 65e verjaardag.

Lunchen in de binnenstad met vriendinnen.

Dank jullie wel!!!! Een heerlijk cadeau.

Ik heb genoten.....


Morgen om 10 uur is de winkel weer open en er is een Bee tot 12.30 uur.

Morgenmiddag de cursus voor gevorderde beginners met Patricia.

Vrijdagmorgen de eerste Dear Jane Bee. 

Schuif gezellig aan als je met de Dear Jane bezig bent of als je er aan wilt beginnen.

Zaterdag deel 2 van de By Annie tas: "bowl me over" met Marina.

Prachtige nieuwe French General stoffen kwamen gisteren ook binnen.
We hebben al een hoop gesneden.


Fijne avond

groetjes

Wietske