maandag 10 juni 2019

Pinksterweekend.......

En dus een hoop drukte in de stad.

Ik houd er niet zo van, maar gun ieder z'n plezier en dus weken wij afgelopen zaterdag uit naar een plekje vlak buiten de stad

Heerlijk rustig, zaaltje apart van het restaurant, en een grote parkeerplaats voor de auto's.


En het grote genieten kon beginnen.


Zo ontzettend lief en leuk. 
Een doos vol met knutsels, fotoboekje en een heerlijke bon voor het tuincentrum.


Ondanks alle lawaai van haar grote neven vond Suze het wel prima allemaal. 


 En, helaas mijn nageslacht is niet van het publiceren van privé foto's, maar die zijn er velen gemaakt.


De ballonnen gingen mee naar huis en Koen moest en zou er eentje meenemen naar bed.


Het was een heerlijke dag die nog extra feestelijk werd door alle kaarten, berichtjes op de social media die ik ontving.

Heel, heel erg bedankt voor al jullie lieve wensen, ik kan het echt onmogelijk persoonlijk doen maar
het maakte mijn dag heel speciaal en bijzonder.

We boffen met het weer. 
Lekker buiten zitten en genieten van het zonnetje.
Fietstochtje op z'n tijd en veel handwerken deze dagen.

De "Fleur" van Susan Smith.

Superleuk om aan te werken omdat je met van alles tegelijk bezig kunt zijn.
Cirkels met leuke afbeeldingen, flying geese en hexagonen, het zit er allemaal in.

Alle details staan nu beschreven onder de tab:

Projecten.

We zijn nog in overleg met Susan over het patroon en met de firma die de mallen maakt, maar zodra er meer nieuws is horen jullie het.

Er hebben zich al velen gemeld om mee te doen!!


De blokjes van de Dear Jane, ook heerlijk om te doen.


Ik moet zo onderhand wel op de helft zijn denk ik.


Voor meer details over alle workshops en cursussen raad ik je aan om onder projecten en cursussen te lezen en heb je een vraag? Mail ons dan. 
wietske.meinders@hotmail.com

Er staat weer het één en ander aan nieuwe projecten bij.

We hebben ook nieuwe data gezocht voor de beginnerslessen, dit keer weer op verzoek op zaterdagmiddag.

Veel plezier ook vandaag en morgen, lekker genieten van het weer.
Woensdag om 10 uur gaan we open met een Bee die tot 12.30 uur duurt.

groetjes

Wietske