zaterdag 15 juni 2019

Oh.....

Soms....

Weet je gewoon niet waar je het eerst kijken moet
Zo mooi!!!!

"Round the garden"

Prachtig met allemaal witte gebouwen


Maar verdeeld in 4 vakken met alle 4 de seizoenen


En dan deze


Zo mooi met zoveel fantasie gemaakt


Verstilde kleuren


veel zelfbedacht en getekend


En wat een verschil met dit exemplaar


Zo knap


piepkleine kraaltjes als bloesem in de bomen.

Nou, neem van mij aan: 
ik zie veel moois in de winkel, maar hier werden we echt heel stil van.
We hebben nog patronen hoor en de mooie brede stoffen en wolletjes hebben we ook......


Zomaar langskomen in de winkel om te showen en om een achterkant te zoeken.


En dan deze, ook echt prachtig.

Het was een heerlijke, hele drukke dag gisteren.


Vandaag de XMIX

van Mandy met mallen


Ze is er nog druk mee bezig maar kan uitleggen als de beste


Gezellig om er stofjes bij te zoeken en dat hebben we samen gedaan.

Jammer Dat Anke er niet bij was. 
Ze zou mee doen maar een gebroken knie vergt veel tijd en heel, heel, veel geduld.

"We hebben een set mallen voor je bewaard hoor, en we zien je gauw"......

Ik heb begrepen dat er nog een verrassing op mij wacht voor mijn verjaardag komende dinsdag.
Ik ben heel benieuwd maar Anke zou er bij zijn.....


Klein groepje maar supergezellig, dat wel.


Tja, en als je de mallen al een poos hebt en er al vaak aan werkt, krijg je dit prachtige resultaat.


Nu is het ook voor ons weekend en na 2 drukke dagen in de winkel gaan we lekker uitrusten.

Fijn weekend

groetjes

Wietske