zaterdag 23 februari 2019

Een dubbele workshop, maar ik mocht toch weg.....

De laatste "Stonefields Bee"

in de keuken

10 maanden is er keihard gewerkt door een flinke groep
die ook best heel trouw geweest is.


"Quilt as you go" geeft een mooi effect


 en de blokjes in klassieke kleurtjes


zijn ook een groot succes


die steelsteek van Mandy


die vind ik zo mooi


ze mag mij nog even uitleggen hoe ze dat doet


aan de andere kant van het glas in het cursuslokaal zit Monique


met een groepje: "Cathedral Window" op de naaimachine


En zo moet het worden, het voorbeeld ligt op tafel. 
Thuis is het voorwerk al gedaan.


Leerzaam en gezellig


eerst eens even kijken hoe het worden moet


een flinke puzzel, maar het is leuk om te doen.


En Monique legt uit, ze is helemaal in haar element.


Intussen zit ik een beetje op hete kolen. 
De ergste drukte in de winkel is voorbij en eigenlijk wil ik wat eerder naar Isabel.

De andere oma is daar ook en dat is gezellig.

Ik stuur een berichtje met de boodschap dat ik eigenlijk wel iets eerder gemist kan worden en liever direct op de fiets stap.......

Een onverwachte foto, ik merkte het niet.


Heerlijk weer om buiten te zitten en een rose bol bij een rose kind


Cadeautjes, felicitaties en slingers. 

Alle ingrediënten zijn aanwezig om het voor Isabel tot een onvergetelijke dag te maken.


Isabel, ons zo bijzondere kind. 

Veel en veel te vroeg geboren samen met haar broertje en alleen verder zonder hem.

Ondanks alles zorgen wij er met z'n allen voor dat ze een gelukkig en blij leven heeft.


Vroeg in de avond nog even een pannenkoek eten, maar Isabel redt het echt niet meer.
Doodmoe gaat ze alvast met haar papa naar huis,

terwijl wij nog even nagenieten in het restaurant en koffie drinken met de mama met haar - steeds - maar - groeiende - dikke - buik.


Een heerlijke dag.......


groetjes

Wietske