dinsdag 29 januari 2019

Voortgang

Ze vroegen er zelf om:

De beginners, maar dat zijn ze natuurlijk allang niet meer.

7 lessen......


en sommigen zijn gewoon al helemaal klaar. 
Gequilt en al.

We kunnen trots zijn op onze deelnemers


Ze willen in z'n geheel als groep doorgaan en dus heeft Patricia een eigen ontwerp gemaakt.
Ook al zo knap!!!!


Marina heeft ook een eigen cursus ontworpen: patchen op de naaimachine en komende vrijdag begint de eerste groep.


 omdat ik een leek ben op dit gebied ga ik zelf meedoen.

Recht toe recht aan op de machine is voor mij geen probleem. Hoeveel kilometers gordijnen ik wel niet genaaid hebt voor mijn nageslacht toen ze studeerden weet ik niet meer, maar vraag me niet om de fijne kneepjes.

Ik heb er zin in en wie weet......


De eerste foto kwam zondag al binnen van Els.

 Zij deed zaterdag mee met de masterclass van Wilma.

Geweldig, zo mooi.

Het zou mij niet verbazen als Els straks de hele quilt gaat maken.


Ik ben begonnen met de eerste blokken van de Grasshopper van Sarah Fielke.
Heerlijk om steeds 4 blokken van hetzelfde te maken.

De volgende liggen al gesneden dus die kunnen weer in elkaar .


Mijn hexjes zijn weer af. 

Beetje lopen stoeien met de kleuren, maar nu ben ik tevreden.

Kijken wat er zaterdag weer komt van Anneliefs.


Afgelopen zondag een heerlijk dagje naar Deventer met z'n viertjes
Nog een hoop moois gevonden


de kast raakte al behoorlijk leeg, maar hij is weer aangevuld.


Het boek van Susan was binnen 2 dagen uitverkocht, maar er is een nieuwe doos besteld.

Alle reserveringen zijn verwerkt gelukkig.


Morgen om 10 uur gaan we weer open en is er een Bee. 

 Morgenmiddag gaan we met een groepje de tas van Mandy maken.

Fijne dag

groetjes

Wietske