dinsdag 22 mei 2018

Zomaar.....

Een dagje uit. 

Dat gebeurt niet zo vaak en het moet natuurlijk altijd wel ergens een doel hebben.
En dat hadden we, Anke en ik. We brachten onze beide Top's naar 

Jeltje van de 100 ROZEN in Deventer.

Zij gaat ze beide voor ons doorquilten.

En dus op tijd vertrekken maar niet al te vroeg vanwege eventuele file's,

en onderweg een lekker broodje eten.


Prachtig weer, gezellig met z'n tweetjes


Alles weer aan boord? Zonnebrillen op?


De achterbank ligt vol, we hebben de achterkanten voor de  TOP'S al bij ons.
Anke de "Happy days" en ik "Down the rabbit hole" beiden van Sarah Fielke.


Eerst even naar de leverancier waar Desiree ons welkom heet. We hebben wat spullen in bestelling en nemen een knaloranje stof mee.


"Jammer Desiree, bij het weggaan konden we je niet meer vinden. Ik hoop dat je collega's de groetjes hebben overgebracht.

We maken snel weer een afspraak".


Door naar Jeltje, lekker aan de thee en kennismaken met andere dames.


Anke vindt een prachtige stof voor de bies, ik was al voorzien.


Een "Dear Jane" in ruimere afmeting.

Zo super mooi
Oh wat kleuren jullie jurken er mooi bij


Maar ga toch maar even aan de kant om hem helemaal te kunnen bekijken.


Intussen zoeken we de kleur uit voor het quilten


en overleggen we waar wel en niet gequilt wordt en hoe het moet worden.
Lekker fluffy, niet te vast en hazen hoeven niet echt.


Anke zoekt ook haar kleuren uit,


en ze kiest uiteindelijk toch gewoon voor donkergrijs.


En daar staat de enorme machine, meer dan 3 meter kan er op. 

Gelukkig maar want mijn Top is 2.50 x 2.50 meter.

Hij past straks niet eens in de winkel. Wel bij de voordeur in de hal dichtbij de winkel.


Jeltje heeft heel veel Kaffe Fasset stoffen en ik zoek een flinke stapel uit.


Heerlijk voor mijn projecten in combinatie met het rood.


Zonder file's rijden we terug naar Den Bosch en stappen nog even uit voor een heerlijke maaltijd.


Eens kijken of ik hier nu nog zin in heb.
Ik denk dat het morgen wordt. Nu maar lekker lui zitten en tv kijken.


Morgen om 10 uur gaan we weer open en er is een Bee. Morgenmiddag is het weer "Bring me flowers" middag.

Fijne avond
groetjes

Wietske