donderdag 24 mei 2018

veel kleur


Gisteren met de "Bring me flowers" van Jen Kingwell.

En hoewel er door een aantal best gemopperd wordt dat hij lastig is, schiet het bij sommigen toch flink op.


en was er in ieder geval sprake van een levendige discussie.


Ook gistermorgen een drukke Bee

met lieve mandjes


en een Top die af is.

en ook een hoop gezelligheid.


Ik had weinig tijd om foto's te maken. 

Druk in de winkel en druk aan tafel.

Vandaag precies een jaar geleden kwam de quilt voor Isabel terug, ook van Jen Kingwell.
Binnenkort kan hij op haar bed. Ze slaapt nog heerlijk in een mini bed en daar past deze niet in.
Binnenkort is haar kamer klaar en krijgt ze een groot bed.

Ze gaat er vast van genieten.


Morgen zijn we gewoon open, zaterdag ook en dan beginnen we om 10 uur met de eerste bijeenkomst van de "Stonefields"

Er zijn de afgelopen tijd veel deelnemers bij gekomen, kleuren zijn hier en daar al gekozen en tot mijn verrassing van rood tot oranje, groen en blauw.

Heel verrassend allemaal, maar uiteraard ook heel veel zachte kleurtjes en ecru ondergrondjes.

Ik heb 2 maanden af, en ik begeleid de ochtenden zelf.

Hartstikke veel zin in natuurlijk.

Mocht je nog mee willen doen? Er komen ook deelnemers die de vorige keer gestrand zijn onderweg en nu graag (weer) mee willen doen.

Mail ons als je er meer over wilt weten:
wietske.meinders@hotmail.com


Zaterdagmiddag is er weer les voor beginners.

Fijn weekend, ik zal veel foto's maken voor jullie.

groetjes

Wietske