zaterdag 26 mei 2018

Kan water dan maar?


Warm vandaag buiten, te warm, maar binnen blijft het altijd lang koel.

Gelukkig vandaag ook en met 2 workshop's is dat natuurlijk fijn.

Een extra kan water doet ook nog eens wonderen en het was weer gezellig.

Vanmorgen de aftrap van de "Stonefields" van Susan Smith

Veel kleurtjes dit keer, en daar worden we blij van.


Ik bemoei me echt niet met de administratie hoor, het is voor elk wat wils, en dan raak ik het spoor al gauw bijster.

Herman is er goed in, ik zorg voor de koffie en de thee, en de nodige gezelligheid.

Diegene die er niet was vanochtend krijgt hem na het weekend in de brievenbus.


Het gebruik van H250 en de "perfect circle" waren wel de belangrijkste onderdelen in de uitleg.
eens kijken hoe het werkt......


De Stonefields hangt in de winkel en we kijken er graag naar.
Heerlijke inspiratie.

We hebben nog 3 patronen, dus mocht je nog mee willen doen? Kijk voor de info onder Projecten.


Vanmiddag de beginners en ook zij raken al behoorlijk thuis in de winkel.


De eerste blokken zijn klaar en worden besproken




Toch een druk dagje met behoorlijk wat aanloop.

Inmiddels krijg ik de eerste foto's van Jeltje van de "100 rozen"

De top ligt er op


en het grote werk kan gaan beginnen


Voor ons nu eerst weer weekend en even op adem komen.

Geniet ervan allemaal enne mocht je morgen van plan zijn om een dagje Den Bosch te doen?
Er is een Vestingloop en alles is afgesloten.

Dus: een gewaarschuwd mens.......

Ons jongste kind doet mee voor de 5 kilometer. Ik vind het maar niks, maar ze heeft goed getraind zegt ze.

En stoppen kan altijd nog als het echt te warm wordt.

groetjes

Wietske