zaterdag 20 januari 2018

Ouderwets......

Druk

Ja, dat was het de afgelopen dagen. 

De griep-epidemieën een beetje voorbij denk ik en geen extreem weer.

Gistermorgen een "Jane Bee"


waar de mooiste


blokjes


voorbij komen


waar Jane Austen ook in trek is,
al is het alleen al maar: nee, "niet voor nu maar voor ooit"


lekker blokjes van de "Bring me flowers" meenemen


Omdat je best nog een beetje


advies kunt gebruiken

Ik geniet er van......


Vandaag de "English Whirl"

Volle bak, maar liefst 9 deelnemers.


En wat Mieke uitlegt aan Coby


dat legt Coby met alle liefde weer uit aan Evelyn


Net zo makkelijk om de mal even naast het voorbeeld te leggen
Het eerste blok is altijd een beetje lastig.


Heerlijke mallen zonder stof verlies
De workshop is inclusief mallen, dus die gaan mee naar huis.


En dan de snellen onder ons


tegen 3 uur


moe van de denken misschien voor sommigen?

Het was leuk, vooral heel gezellig en goed te doen en het zal zeker thuis een vervolg krijgen.
Misschien niet direct......


Gisteravond heb ik alvast de hoek bovenin gemaakt.

Gewoon niet zomaar diamaten aanzetten vind ik niet zo handig.

Ik ben altijd snel het overzicht kwijt.


2500 van deze kleintjes moeten er gemaakt worden, dus alvast maar aan beginnen.


deze is toch echt mijn favoriet.


En dan komen er mooie foto's van onze Valentijn. Proefzwemmen voor diploma A.

Knap op school, hij slaat met gemak een groep over, maar zwemmen is niet zijn favoriete bezigheid.
Hij heeft er best lang over gedaan, maar nu mag hij op


Voor dit felbegeerde diploma.

In ieder geval een feest voor zijn mams.

Ze is er wel een beetje klaar mee geloof ik om steeds naar het zwembad te gaan.



Deze oma gaat proberen om erbij te zijn.

Moet lukken.......

Het wordt een klusweekend.

Vloerbedekking in de slaapkamers verwijderen in de B&B,

Platen leggen voor de broodnodige demping en isolatie en nog een schilderklus.

Er komt straks een kind helpen, jonge mensen zijn zo sterk......

We vorderen, en halen 1 maart wel.

En zeker 3 maart als Betty komt met haar "show en tell"

onder de balken.

Fijn weekend

groetjes

Wietske