dinsdag 16 januari 2018

afronden......

Terwijl de schilder boven enorm hard aan het werk is

woonkamer, keuken, trapopgang, je houdt het niet voor mogelijk.

In 2 dagen.

Herman doet de slaapkamers zelf


Is het afbreken van de rolsteiger begonnen en ruimen we vandaag boven eerst weer alles op.

totdat de vloeren gelegd worden over een paar weken

Hebben we mooi de tijd om wat extra te klussen.


 Kijkende naar het patroon van Sarah heb ik mij helemaal gehouden aan het middenstuk, maar wordt de rand toch een beetje anders.


Een effen strook voor de rust in het geheel


Geen kleine strookjes in de punten omdat ik alles met de hand doe. 

Dat zou echt teveel werk zijn


en hartjes op de rondjes in plaats van rondje op rondje.
En ik heb de punten omgedraaid zodat de zwarte aan de buitenkant zitten. 

Dat sluit mooi af.

Het komt niet af vandaag, maar dat geeft niks. Het overzicht is er en het wordt zo mooi!!



Morgen om 10 uur gaan we weer open en is de laatste bijeenkomst van de Happy Days.
Mandy is er ook. Mocht je dus nog vragen hebben, kom dan langs.

Mijn exemplaar gaat mee naar beneden morgen om te laten zien.


Hopen dat alle patiĆ«nten weer opgeknapt zijn. 

In Gouda en Maastricht zijn ze ook allemaal ziek geweest.

Arme Koen, hij had het flink te pakken.

Hij vond nog een babymutsje en owee diegene die hem afpakte.


Hij wordt groot, onze Koen......

Hoe was het ook al weer? 
Ik ben 2 en ik zeg.......

Fijne dag

groetjes

Wietske