woensdag 17 januari 2018

"Code G"........

De G van griep.

Ik weet niet hoe het in de rest van het land is, maar hier is het echt een epidemie.

Weinig deelnemers dus vanmorgen, maar het was gezellig.

En iedereen van harte beterschap!!!!


Code G:

De G van Geel. 

En dit is voor wat het weer betreft. Ik weet niet hoe het in de rest van het land is, maar hier is het koud, winderig en verder niks.

Dus die code is mij niet helemaal duidelijk.

Dus ook vanmiddag maar weinig deelnemers. 

De bloemen zijn voor Mandy!!!

En jaar lang heeft ze ons door de blokken van "The Happy Days" van Sarah Fielke geloodst.

We hebben veel geleerd dit jaar, ik ook.
Dank je wel Mandy.

Natuurlijk zien we je volgende week al weer bij de "Bring me flowers" van Jen Kingwell, maar de volgende cyclus van de "Happy Days" ga ik zelf doen.


Het boeket is dik verdiend.


Dit superlieve konijntje met rode hartje hoort bij de quilt van


Esther. 

Zij is onze topper vandaag, komt helemaal van Texel.

Boot-trein-trein-boot.

Niet stuk en in de war te krijgen door beide code's

G!


Extra steekjes op de vogel


en eigen keuzes in het grote blok.


Nog even de uitleg hoe je ook al weer doet met de hexagonen
In het midden beginnen......


Maar omdat hij al klaar is, appliceer je de middelste hexagon gewoon op.


Ik moet alleen de onderste rand er nog aanzetten. Een explosie aan kleur en als het verstekken perfect gaat, en de steel precies in de hoek valt.

Ben ik een gelukkig mens.


Gisteren al even met Ellie Prins gebeld. Zij gaat het doorquilten.

Binnenkort hangt hij in de winkel.

Vrijdagmorgen de Jane Bee.
Dear Jane - Jane Austen.

Mandy had vandaag weer mallen bij zich dus ze zijn weer leverbaar.

Boeken zijn nog voldoende in voorraad.

Fijne avond

groetjes

Wietske