vrijdag 19 augustus 2016

Als je dag begint........

met bloemen en een auto die klaarstaat


om je met een groepje vriendinnen naar een ander vriendinnetje te brengen


en waar zulke heerlijke traktaties klaarstaan, gemaakt door de dochter van het vriendinnetje,

  
waar we hoopten in de tuin te kunnen handwerken, maar er kwam niks van, zo druk hadden we het met elkaar


  
en waar de "Whirligig" (wij noemen haar gewoon wiggel diggel)  ook zo heel nadrukkelijk aanwezig is,

  
Waar we in de quiltwinkel dichtbij het vriendinnetje heerlijk konden snuffelen


en overleg voerden op hoog niveau


Dan was het een 

T*O*P* 

dag.

Nicolette, dank je wel voor je lieve en goede zorgen. We hebben zo genoten samen.

Het was een heerlijk dagje uit!!!!


Mijn Mac book sluit voorlopig. 

Morgen nog 1 dagje de winkel open, en daarna hopen we jullie op woensdag 7 september weer fris en uitgerust te begroeten.

Hij gaat mee naar Curaçao en als ik zin heb stuur ik een berichtje.

Voor nu groet ik jullie en concentreer ik me op het inpakken van handwerkjes die mee moeten.

Kleren is van ondergeschikt belang, handwerkjes, die zijn het belangrijkst.

groetjes en tot gauw!

Herman en Wietske

20 opmerkingen:

Heleni van Til zei

Ik wens je geweldige vakantie toe, samen met Herman.
En in september uitgerust en gezond weer terug.

Heleni van Til zei

Ik wens je geweldige vakantie toe, samen met Herman.
En in september uitgerust en gezond weer terug.

Bernadette van Gils zei

Fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad. De gebakjes zien er geweldig leuk uit en zullen zeker gesmaakt hebben. Geniet samen van jullie welverdiende vakantie en kom gezond weer terug
groetjes
Bernadette

Nelly Demmer zei

Een fijne vakantie toegewenst voor jou en je familie.

Sylvia zei

Ja een hele fijne vakantie toegewenst en wie weet wat voor zonnige inspiratie je daar op doet en het met quilten/patchwork nog van pas kan komen!
Groetjes Sylvia.

miekequilt zei

Wij wensen jullie een hele fijne vakantie met zo'n en rust. En dan net op tijd terug voor een heel bijzondere dag!!

Wietskes Quilts zei

Ah Mieke. Leuk. Jullie ook he?
veel plezier.....

Ineke zei

Fijne vakantie Wietske en Herman, lekker genieten en uitrusten!

Anoniem zei

Fijne vakantie wietske en Herman
Gr. Lynda

Floor zei

Fijne vakantie gewenst Wietske en Herman!
Liefs,
Floor

Bed, breakfast en quilts zei

Heel veel plezier op Curacao, geniet van het goede leven en klimaat daar! Ben al mijn hele leven dol op de Antillen en dus ook stiekem een beetje jaloers!

Yvonne zei

Een hele fijne vakantie gewenst!

Marians Quiltblog zei

Wietske en Herman, een hele fijne vakantie. Daar zijn jullie wel aan toe denk ik. Geniet ervan en kom terug met een opgeladen batterij.
Groet Marian

Christiane Masson zei

heel fijne vakantie en tot weder horen !!!!!

Anoniem zei

Heerlijk zo'n dag met een stel vriendinnen. Maar nu komt er nog iets leukes aan, lekker op vakantie. Heel, heel veel fijne dagen en geniet ze beiden.
Groetjes, lenny

wilma oud zei

Fijne vakantie! Groetjes Wilma

Ageeth Dorsman zei

Waarschijnlijk nog net op tijd om je een heerlijke, zonnige, zorgeloze en ontspannende vakantie te wensen... Geniet ervan!
Groetjes van Ageeth.

Monica zei

Wij wensen jullie een super mooie vakantie en ga van een welverdiende rust genieten.

marion zei

ik wens jullie een heerlijke vakantie ...geniet

Janine zei

Het was gezellig om jullie te mogen ontvangen in De Quilthoeve.