dinsdag 21 juni 2016

Niks aan…….

Wat mij betreft mag het nu echt wel eens gaan zomeren ……

Ik word er een beetje chagrijnig van

Gisteren genoeg te doen, dat wel. 

We hadden ons voorgenomen om nog een keer de hele boel overhoop te gooien beneden om nog meer ruimte te maken voor werkplekken.

Nou, we zijn volgens mij geslaagd, met behulp van ons jongste kind. Sterk is ze hoor want Isabel wil nog zo graag gedragen worden af en toe.

Terwijl ze toch zulke lieve schoentjes heeft gekregen.


Ze had tegen onze schoonzoon gezegd dat ze ons even ging helpen:
"iets met tafels, maar wat, dat weet ik niet, want mijn ouders doen altijd iets met tafels….."


Tijdens de onderbreking met koffie toen er weer wat overzicht was, vroeg ze of ze nu ook een stoffenpakket kreeg en mee mocht doen aan een workshop.
------------

We hebben een aparte hoek gemaakt voor een klein groepje.


2 extra werkplekken tegen het raam aan


 Om de grote tafel kunnen 9 personen zitten


de tafel van boven is verhuisd naar beneden en ook daar dus veel meer ruimte


en ik heb een werkplek in het kantoor


en, o gelukkig, ik kon nog wat steekjes zetten.
Niet veel maar toch….


En nu wachten we maar op onze nieuwe eethoek voor boven, die komt straks.

We moesten gisteren even kamperen zonder tafel. 

Morgen gaan we weer om 10 uur open en er is een inloop - Bee van 10.00 tot 15.00 uur.

En nu maar hopen dat het zonnetje eindelijk eens gaat schijnen.

Ik word er een beetje moe van.

Jullie ook waarschijnlijk………


groetjes

Wietske

8 opmerkingen:

Marguerite zei

Heerlijk al die verschillende werkplekken. Bij mij blijft de tafel staan maar komen vandaag de stoelen er om heen binnen.

Anita Vlijtige Handjes zei

Het duurt altijd even voor je je draai in je werkruimte gevonden hebt. En dan ineens merk je ddt je niet meer schuift!
Gezellige werkdag.

Anita Vlijtige Handjes zei

Het duurt altijd even voor je je draai in je werkruimte gevonden hebt. En dan ineens merk je ddt je niet meer schuift!
Gezellige werkdag.

Anoniem zei

Heerlijk als een kind zo lekker mee wilt helpen. Gebeurt hier ook gelukkig. Maar jullie zijn ijverig geweest, het was er goed weer voor gisteren. Als het goed is zien we vandaag het zonnetje en is het wat meer droog. Moet ook wel, want ik moet op de fiets boodschappen doen.
Maar morgen, dan begint voor een paar dagen het weer zomers te lijken/worden, dus dat wordt volop genieten. Hoop dan met hulp wat aan de tuin te kunnen doen.
Gezellige dag vandaag en succes met het quilten.
Groetjes, Lenny

Anoniem zei

Heerlijk weer ,ik ben dol op regen geen overlast van barbecues en gillende kinderen,
Je kunt van alles doen .
De warmte wil iedereen maar binnen no time is iedereen humeurig van het niet kunnen slapen enz.

Gr Olga

Elza zei

Zo jammer dat het bij jullie slecht weer was, hier zitten we weer in het zonnetje. Gisteren gieten van de regen. Hoop bij jullie nu ook zon. Groetjes Elza.

Floor zei

Kan ook heel slecht tegen dit troosteloze weer. Komt er weer een dagje zon, dan hebben we het weer gehad.
Maar niemand kan het veranderen, en ik zag altijd maar zo "er zijn veel ergere dingen in de wereld".
Maar stiekem hoop ik wel op veel zon deze zomer hoor.
Lekker dat je nu meer werkplekken hebt.
Misschien de gymzaal er maar bij nemen?

Judith zei

Enige schoentjes, ik zou ze ook zo aan willen trekken. Tafel naar beneden, tafel naar boven, weer naar beneden en nu dus een nieuwe tafel boven! Inderdaad, jullie hebben echt wat met tafels. En wat het weer betreft? Vandaag weer aan mijn geliefde Lago gezeten, in de zon. Het voelde weldadig ! Hopelijk hebben jullie een deze dagen ook weer lekker de zon. Dat hebben we dik nodig! Fijne avond nog, groetjes,