woensdag 6 april 2016

Vandaag

Gaan we weer om 10 uur open en kunnen jullie deze prachtige quilt bewonderen, gemaakt door Marianne Bartman.

Marianne kocht de eerste stofjes al bij ons toen we nog boven zaten, ze had toen een paar diamanten af.
Regelmatig kwam ze langs om stofjes aan te vullen en ziehier het prachtige resultaat.

De quilt mag hier even blijven zodat we er een poosje van kunnen genieten.



En het kon natuurlijk niet uitblijven hè?
We moesten het wel aanschaffen gisteren…..


Het huis is echt voor de kinderen hoor!!!


Echt waar…..

Fijne dag

groetjes

Wietske

15 opmerkingen:

Else zei

Zit je daar nou op je knietjes voor het poppenhuis!! Schuif is op kom ik erbij zitten (lol) zwaaizwaai

KijkDaarIs zei

Mooie "gonnen".....maar die knijntjes ..ahhh wat een dotjes...dat kleintje daar op de achtergrond met dat kinder...ehh konijnenwagentje wat een moppie !!!!
Nou Wietske heel veel plezier ermee!!...;0)))
Fijne dag ..

Marguerite zei

Huisje staat toch wel in de winkel hé Wietske???
Mooie quilt en daar mag jij gewoon naar kijken???

Villa Zeezicht zei

Wat een prachtige quilt!! Juist de rust die hij uitstraalt door de herhalingen en mooie tinten vind ik schitterend! Enne, veel plezier met de knijntjes ;o)

Anoniem zei

Voor die knijnebedjes wil ik ook wel een quiltje maken...en ik beloof je die heb ik in een dag af!
Coco

Elizabeth Pienaar zei

The quilt is absolutely beautiful!
I love the doll house, I knew that ouma won't be able to resist

Marja zei

mooie hexagonnen-quilt. Die van mij ligt al weer even stil. Moet nodig weer wat gaan doen.

Sonja- Sezoentje zei

Het huis en zijn bewoners is geweldig;)
De quilt ook natuurlijk, wat een juweeltje.
Fijne dag, liefs, Sonja

wilma oud zei

Ja ja, maar om terug te komen op de diamant quilt. Wat een beauty. Compliment voor Marianne. Groetjes Wilma

Tilly zei

Wat een mooie quilt is dit geworden. En ja dacht het gisteren al,volgens mij hebben jullie samen voor het muizenhuis gezeten gisteren lol.
groetjes Tilly

Simone zei

Prachtige quilt! En dat konijnenhuis.... Daar wordt je toch smoorverliefd op? Gelukkig heb je dan een goed excuus om het voor de kleinkinderen te kopen! Ben je niemand een verklaring schuldig ;)

marga zei

Nou ik weet het nog zo net niet. Echt alleen voor de kinderen. het is in elk geval een prachtig huis ook heel erg mooi om alleen maar naar te kijken.
En een prachtige quilt siert jullie winkel.
Groeten
Marga

Floor zei

Daar geloof ik natuurlijk niets van Wietske.
Weet zeker dat Herman en jij daar 's avond lekker samen mee zitten te spelen.
Geef het maar toe, niet erg hoor, kan het me helemaal voorstellen, vind het ook zo leuk.... nee ik koop het niet.... geloof ik.... nee, echt niet, geen plek meer!
Genieten jullie er maar van, en wat zal Isabel het leuk vinden als ze weer komt.

Annie Derks-Scholten zei

Dat geloof je zelf ook niet! Haha heerlijk oma!

Brigitta Seinen-Boermans zei

Joehoe Wietske ben je in de winkel of zit je bij de konijntjes. Haha hoor Herman al roepen. Wat een geweldig huis, Isabel is straks niet meer naar huis te krijgen.