woensdag 27 april 2016

Hè gelukkig maar….

We hadden de winkel niet voor niets open gedaan…..

 de etalage mooi versierd


de vlag gehangen


oranjesnoep gekocht


Ik vond zelfs nog oranje maillots in de kast. Een oranje vest had ik ook aan.


En toen ik de foto op FB zette kreeg ik deze leuke foto retour van vriendinnetje Cissy.


Er kwam een behoorlijk groepje vriendinnen binnen


 we konden in het kantoor TV kijken.


Maar eigenlijk waren we alleen maar geïnteresseerd in de kleding van het koningshuis, dus lang blijven zitten was er niet bij.


Er kwamen ook gewoon klanten in de winkel.
Niet verschrikkelijk veel, maar gewoon
leuk….


En rond met middaguur ook nog enkele Camelot gangers


Maar deze sprong er toch echt wel uit. 

Deel 1 van het nieuwe mysterie van Susan Smith, gemaakt door Irene.
Het wordt zo mooi…


en dan Paulien, vriendinnetje ontmoet in de bus naar Nantes en we zouden alle dagen met elkaar optrekken.
Ze "doet" mrs. Billings ook, en dat schept een band.

Ontzettend lief, samen met haar man op bezoek.


We gaan slapen, het was een lange dag en morgenvroeg om 10 uur is het Bluebird Lane ochtend.

Morgenmiddag hebben we afspraken bij een paar garages om ons te oriënteren op een andere auto.
Wat voor één?

Nog geen idee.
 Graag een hoge instap, met versnelling, geen diesel, geen 2 maar 3 pedalen, Isabel's stoeltje moet er in passen…….

Word ik nou oud? of wil ik gewoon niet met de tijd mee?

welterusten

Wietske

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat is er fout aan een automaat moet je me morgen uitleggen. Ik rij al 30 jaar een automaat is alleen maar heerlijk. Ik denk dat ik oud wordt niet jij...
Coco

Truus zei

Succes bij de garage. Heb in een Daf 33 mijn eerste rijles gehad en ook examen in gedaan. Als ik het geld had kocht ik weer een automaat. Kwestie van je linkervoet een poosje naar achteren zetten en dan ben je er zo aan gewend.
Gezellige dag
groetjes, Truus uit Drenthe

Marians Quiltblog zei

Wat hebben jullie weer een gezellige dag gehad met elkaar. Een koninklijk dagje met hele mooie projecten die voorbij komen.
Haha, een hoge instap kan ik inkomen dat is zoveel prettiger. Maar dat schakelen! Wietske toch, niets is zo ontspannen rijden als een automaat. Succes en een fijne dag!
Groet Marian

Annie Derks-Scholten zei

Dat klinkt weer heel gezellig daar bij jullie in de winkel.
En die auto: sinds ik Ton ken rijd ik automaat en ik wil echt niet meer anders. Zo zen! Groetjes Annie en tot morgen

wilma oud zei

Ha ha, ik lees de reacties van de dames hierboven. Ook ik heb leren autorijden in een automatic en in die tijd was dat behoorlijk TRUTTIG. Mijn eerste auto was ook een Dafje. Mijn DH dacht er indertijd niet over om een automatic te kopen en inmiddels heb ik een pook (in de lelijke eend,) een stuurversnelling in een oude Saab, en een gewone versnellingbak gehad. En ik vind het schakelen na 36 jaar nog niet prettig. Zo zie je dat toch ieder zijn eigen ding heeft. Gezellig die aanloop op Koningsdag. Ik ben ook in Nederland en heb heerlijk genoten van die dag. Vandaag weer verder met "De Jules". Groetjes Wilma

Floor zei

Leuk al die reacties over je a.s. nieuwe auto.
Mijn rijinstructeur zei destijds tegen mij (omdat ik moeite met het schakelen had). "Misschien moet je maar een automaat kopen, die heeft mijn schoonmoeder ook".
Nou je snap het wel, na die uitspraak besloot ik N O O I T en automaat te kopen. Wilde toch zeker niet lijken op zijn oude schoonmoeder!
Dus ik blijf schakelen!!!

Bed, breakfast en quilts zei

Wat een gezellige Koningsdag zo, lekker binnen; buiten miste je toch niets! Nieuwe auto komt al mee het weekend? Ben benieuwd

Martine zei

Automaat is zalig in de file, machogedrag zo men denkt dat schakelen sportiever is��. Misschien is snelheidsbegrenzing ook interessant !