woensdag 30 maart 2016

Had ik me nou gisteren alleen maar bezig gehouden met……..

mijn cirkel van de Camelot,
 en niet met


het maken van malletjes


voor het mysterie van Petra, deel 2


of met het opruimen van de paasspullen in de winkel, 
en het opnieuw inrichten van de etalage,


in heerlijke voorjaarssfeer


Dan……..

Had ik gisteravond mijn cirkel af gehad!!!!



Ik ben benieuwd hoeveel Camelot liefhebbers er vandaag komen.

Uiteraard is er vanaf 10 uur ook een Bee. We hebben tenslotte 2 tafels dus dat komt goed.

Fijne dag

groetjes

Wietske

11 opmerkingen:

Tineke zei

ik ben er vanmiddag :)

KijkDaarIs zei

Nou je hebt wel heel veel andere leuke dingen gedaan !!
vandaag de herkansing voor de Camelot !
hele fijne dag!! ;0))))

wilma oud zei

Weer goed bezig geweest Wietske. Groetjes Wilma

Sonja- Sezoentje zei

Veel teveel te doen, heel herkenbaar ;)
Veel plezier vandaag, liefs, Sonja

Saskia Smit zei

Er zijn ook zoveel mooie dingen om te maken en te doen!
Gelukkig kreeg je geen visite, want dan waren er nog minder steekjes gemaakt.
Veel plezier op de bee

Ageeth Dorsman zei

Nou, ik vind, dat je best ver gekomen bent met je Camelot-cirkel, Wietske, als ik al die andere werkzaamheden er nog eens even bij optel. Hij wordt heel erg mooi!
Groetjes van Ageeth

Marguerite zei

Hopelijk krijg je je cirkel vandaag af.
Al vind ik hem nu al heeeeeeel mooi!
Heel veel plezier vandaag...

Floor zei

Je kunt niet alles tegelijk doen Wietske!
Komt vast wel goed.

Annie Derks-Scholten zei

Komt vast goed met je Camelot cirkel en met de mistery van Petra. Zoals het is goedgekomen met de etalage! Fijne middag met de Camelot fans!

Else zei

HIHI ja er is zoveel leuks!! Hij word MOOOI, zwaaizwaai

Annie Kingma.Bonnema zei

Zoveel te doen, ja het is nog steeds een werkstuk tegelijk.
Vandaag je camelot ?
Groetnis Annie