donderdag 24 maart 2016

Als je…….

binnen 1 week

 ook al een dag naar Keulen bent geweest

en

2 dagen met de winkel op de Regiodagen hebt gestaan

heb je het best heel erg druk gehad

met
opbouwen en afbreken


bijpraten


Mooie quilts bewonderen




verrast zijn omdat er een quiltje voorbij komt gemaakt met jouw stoffen



zie je een hele leuke theemuts


prachtige antieke stoffen


Een ontzettend lieve dame die heel regelmatig in onze winkel komt. 
Ze kan zulke prachtige quilts maken.


Kan ik heerlijk aanschuiven met mijn handwerkje bij hele bekende dames voor mij
……...


en geniet ik van alle gezelligheid, en heeft Herman even tijd om te lezen.


Het patroontje wat iedereen krijgt  met een tas
 ik heb hele leuke resultaten gezien.


En kijk, de Camelot met een donkere achtergrond


en dit blok


heb ik zelf al in elkaar gezet. Het smaakt absoluut naar meer.


en tussen de bedrijven door zitten opa en oma al op de bank en ze passen op de kindjes.
Nu kan ik ze op mijn gemak gaan festonneren.


Ik ga de komende dagen genieten.

Van de lessen van Juud, morgenmiddag en zaterdag.

Genieten van 
 een paar mooie paasdagen met alle kinderen, en een jarig kind.

Kortom, het wordt even rustig op mijn blog.

Even op adem komen…….


 Morgen en overmorgen zijn we gewoon open, en dan de komende week woensdag weer met een Bee vanaf 10 uur en vanaf 13.00 uur schuiven de Camelot liefhebbers aan.

Ik wens jullie een heel fijn lang weekend toe.

tot gauw

Wietske

13 opmerkingen:

Marguerite zei

Wat een hoop moois.
En de camelot met donkere achtergrond heb ik opgeslagen.
Wat is die mooi en ik ga binnenkort zelf op zoek naar achtergrond stof. 😊

Truus zei

Dat zijn drukke dagen geweest en mooie quilts laat je zien.
Gefeliciteerd met de jarige en jullie ook fijne Paasdagen.
groetjes, Truus uit Drenthe

marion zei

ik heb genoten om een dagje naast je te staan.....en tot snel in de winkel

Anoniem zei

Leuke foto's en weer een leuk verslag erbij. Die oudere dame ken ik ook, een schat is ze.
Jullie ook heel fijne Paasdagen en een gezellige verjaardag. Wij hebben ook een jarige hier.
Groetjes, Lenny

wilma oud zei

Jij ook hele fijne Paasdagen met je familie en weer dank voor je verhaal en foto's. Zo ben ik er toch iedere keer een beetje bij. Groetjes Wilma

marga zei

Prachtige quilt om te zien en veel gezelligheid. Heerlijk toch.
Fijne Paasdagen.
Groeten
Marga

Floor zei

Kan me voorstellen dat jullie best erg moe zijn van al het op- en afbouwen, praten, lachen, kijken, genieten van al dat moois.
Dus even rust is wel fijn.
Fijne paasdagen gewenst.

Yvonne zei

Wat een hectische week! Natuurlijk dik genieten van alle moois en de leuke ontmoetingen maar het lijf wil af en toe ook even rust nietwaar? We gaan toch voelen dat we geen 30 meer zijn! Geniet van de Paasdagen!

Annie Derks-Scholten zei

Fijn om weer even met je mee te kijken in jullie drukke leven! Wij gaan ook een druk en spannend weekend tegemoet met 2 jarigen, zoon voor en ik net na Pasen en veel belangrijker, een kleinkind dat geboren gaat worden één dezer dagen (hopelijk).
Jullie ook veel plezier met zijn allen! Tot volgende week zaterdag, groetjes annie

Villa Zeezicht zei

Haha.. wat een leuk leven! Nu maar even bijkomen en genieten, dat lijkt me wel een goed plan! Fijne paasdagen Wietske!

Mrs. Sutherland zei

Fijne Paasdagen met je dierbaren!

Hermie zei

Een hele ervaring rijker denk ik met zo'n leuke regiodag. Wel heel veel werk, maar hopelijk heeft het ook wat opgeleverd.

miekequilt zei

Hopelijk hebben jullie tijd gehad / genomen om een beetje bij te tanken. En dan straks weer aan de bak.
Tot gauw.