dinsdag 17 november 2015

Zussen…….

Heerlijk om zussen te hebben, maar ook zeker zussen die dezelfde passie delen.

Ik heb er eentje en Juud ook.

Zo leuk…….

En ze kwamen gisteren naar Den Bosch toe, vanuit hun zussen-weekend.
Met een missie, dat wel.

Juud vindt de ecrustof van Veronique heel erg mooi, en ik vind de stof van Judy Rothermel heel erg mooi.
we gingen een metertje ruilen.

Eerlijk overgeven……….


De quiltwerken kwamen als vanzelf weer uit de tas


Omdat er ook voor de lunch al weer gequilt moest worden


Normaal gesproken heeft Juud nooit tijd om te helpen, ze is altijd met cursisten bezig, en zo hoort het ook.

Maar nu….

Ze kan het hoor.


De pockets of posie


Ik snap nou waarom Juud hier quiltles gaat geven. Wat een routine en wat  een hulpstukken. Zowat aan iedere vinger heeft ze wel iets.

Moet ik mezelf dan toch ook maar inplannen voor de quiltlessen? Zou ik het dan toch ook kunnen leren?


Het wordt zo mooi en ze doet het zo rap.

Deze quilt komt straks een poosje bij ons logeren.
Ik verheug me erop om hem in de winkel te hangen.


Ik worstel me door een blok van de antieke van Di Ford heen. In 1 blok een hoop kleine blokjes.
Maar het wordt mooi.


Toch nog haastig afscheid nemen, we moeten nodig naar huis. Voor de file aan en morgen wacht het werk weer…….

Oeps, vergeten.

JUUUUUUUD!!!!!!!


Oh gelukkig, ze is nog maar net de straat uit.
Waar zou je toch zijn zonder fototoestel.

Minstens zo erg als zonder quiltspullen.


Voor ons vandaag een heel spannend dagje……..


groetjes

Wietske