donderdag 12 november 2015

Rij je wel voorzichtig?


Terwijl het cursuslokaal gisteren steeds maar voller en voller werd , en ik eigenlijk dacht dat er niet veel zouden komen vanwege een aantal afmelders,


zelfs de klanten schoven aan,


En er waren heel veel "oh's en ah's"


Het Ooievaarshart in blokvorm, ook erg mooi


Moest ik al weer naar de tandarts, helemaal in Eindhoven.


Omdat mijn voortand steeds


weer opnieuw stuk gaat.
 Grrrrrrr.

Mijn tandarts, die ik al ken vanaf mijn 25e, en we zijn uit hetzelfde bouwjaar,  begreep er niks van. 

Maar veel tijd voor discussie had ik niet want ik wilde snel weer terug naar Den Bosch.

"Rij je wel voorzichtig?" was zijn vraag.


En o, gelukkig er zaten nog een paar Bee-gangers


ha ha een paar dames uit Eindhoven dit keer en eentje met breiwerk zelfs.

Jammer dat het even te druk was om er goed naar te kijken. 
Hopen dat ze nog een keer terug komt.


Ik ben inmiddels begonnen aan blok 3 van de AWS van Di Ford.
Veel driehoekjes zitten hierin,


Niet moeilijk dus. 


het kleine sterretje in het midden bevat meer uitdaging, maar het komt goed.
Vandaag komt het hopelijk af.


Altijd leuk om met iets grappigs te eindigen. deze zag ik op FB voorbij komen.


Fijne dag allemaal. 

Morgen gaan we om 10 uur weer open en er is weer een Bee.

groetjes

Wietske