dinsdag 17 november 2015

Wel binnen kantooruren hoor……..

Het lijkt toch allemaal zo simpel:

Een afgesproken datum waarop een keizersnee gepland staat. Alles gaat goed, totdat een zwangerschap toch echt niet goed meer gaat, en er besloten wordt dat er eerder ingegrepen wordt dan de geplande datum.

En natuurlijk weet je best dat het altijd, maar dan ook altijd anders loopt dan dat je denkt, maar toch…….

Zo ook vanmorgen.
"Doe vooral rustig aan mam, ik ben echt nog niet aan de beurt."



"Nee, nee dat is goed, als we er maar alvast zijn en ik ga gewoon zitten handwerken, en paps neemt een leesboek mee"

We kunnen nog best even langs de grote babywinkel omdat we nog wat spullen voor de baby willen kopen, en wat feestartikelen voor in de winkel.

Tijd genoeg toch?


lekker gek t-shirt voor de nieuwe baby in maatje 56



En als we dan net onderweg zijn naar Maastricht komt het Appje van de papa van het nieuwe kind al:

Koen is geboren en alles gaat goed!!!!!!


We moeten wachten, ons kind is in de recovery en daar mogen wij niet komen. 

We eten een broodje

  
en ik maak mijn blokje af


En dan mogen we naar boven en zien we ons kind met een weer een nieuw kind.


En hij is prachtig, lijkt op zijn beide broers, weegt ruim 7 pond en heet voluit:

Koen Servaas 

want tenslotte woon je in Maastricht.


Isabel komt ook direct kijken, maar eigenlijk vindt ze de lego blokken leuker

We genieten van dit moment met onze kinderen.


Als we naar huis gaan koop ik een groot boeket bloemen voor mijzelf


En als Herman benzine tankt in Best gaan we ontzettend fout eten


Maar het smaakt heerlijk.


En ik voel me een beetje als de kleuren op deze foto


Thuisgekomen hangen we de slingers en de ballonnen op.
ze zullen niet buiten kunnen hangen morgen want we krijgen storm.


Maar binnen is ook goed


En snoepjes liggen klaar op de toonbank


We gaan feestvieren.

Het was geen fijne zwangerschap maar ons kind heeft het prima gedaan en ze heeft het dank zij heel veel controles en rust lang volgehouden.

Koen is zo welkom bij ons. 

Ik denk wel dat we later de jongens niet allemaal tegelijk op bezoek moeten hebben. Zelfs de winkel is niet groot genoeg voor zo'n koppel robuuste knapen.

Gelukkig is daar ons rose kind. Die nodigen we gewoon altijd uit om de ruzies tussen de neven te neutraliseren.

Morgen gaan we weer open om 10 uur.

Wij gaan vroeg slapen, het was een lange dag.

groetjes

Wietske