woensdag 23 september 2015

Soms…..

Nou ja, best wel vaak eigenlijk vragen mensen mij:

Waar begin je toch aan? 

Nu nog een winkel? Terwijl je juist nu rustig aan kunt doen………

Deze leuke afbeelding kwam ik tegen op FB gisteren.

Het sprak mij wel aan


En nog steeds is er wel een beetje tijd over om te handwerken, al zou ik wel veel meer uren in een dag willen hebben.

Het borduurwerkje is in ieder geval weer af, of het nou heel laat was of juist heel vroeg.


Vandaag gaan we weer om 10 uur open en voor het eerst is er vanmiddag een Bee in plaats van vanochtend.

Jullie zijn vanaf 1 uur welkom

gezellig!!

groetjes

Wietske

11 opmerkingen:

Villa Zeezicht zei

Haha, stoer wuuf ben jij!!! Ik vind het geweldig wat jullie doen! Zolang je maar goed voor jullie zelf zorgen, en de winkel plus alle overige activiteiten niet de overhand laten nemen! Want regelmatig een stukje rust en herstellen zal zeker ook nodig zijn met zoveel hectiek! Dan kun je het nog heel lang volhouden, zelfs tot op hoge leeftijd!

Adri Zondag zei

Zolang je er van geniet moet je het bkijven doen hoor . Ga je het patroon van de quilt waar je mee bezig bent ook verkopen gr. Adri

Adri Zondag zei

Zolang je er van geniet moet je het bkijven doen hoor . Ga je het patroon van de quilt waar je mee bezig bent ook verkopen gr. Adri

Wietskes Quilts zei

Ja hoor we zijn er mee bezig
Groetjes
Wietske

Marina Brito de Campos zei

Ik heb het mij ook afgevraagd. Maar een mens moet vooral doen waar zij zin in heeft en plezier aan beleeft. En je doet er andere mensen ook een plezier mee. Win-win dus!

Anny zei

Rust roest hoor! Ik kom net van mijn moeder. 98 is ze nu en ze had vanmorgen haar badkamer maar even een goede beurt gegeven... Je bent nog piepjong als je het vanuit haar leeftijd bekijkt.

Truus zei

Zolang je er plezier aan beleefd en er de energie voor hebt is er niks mee--rust roest!
Wel weten waar je grenzen zijn en niet teveel willen dan gaat het altijd goed.
Veel plezier en geniet maar lekker van dit alles.
groetjes,Truus uit Drenthe

Marguerite zei

Je hebt er zoveel plezier in. En iedereen komt door je winkel bij jou langs is ook heel fijn. Toch...

marga zei

Doe de dingen waar je zelf plezier aan beleeft dan komt het vast goed. De afbeelding van FB vind ik geweldig.
Groeten
Marga

marion zei

hoi wietske, heb jij het boek nog te koop in de winkel?

Conny ten Berge zei

Ik ben het helemaal met je eens. En zo te zien lukt het allemaal aardig in Den Bosch :-)