donderdag 17 september 2015

Soms kom je er niet helemaal uit...

Vorige week was ik begonnen met de bloemen voor de Daisies, en aangezien ik altijd van de heldere, antiekerige kleuren ben


dacht ik nu eens de hele lichte kleurtjes te nemen.


Maar dat viel tegen, althans voor mij. 

Gelukkig waren er vriendinnen gisteren en samen hebben we ons op een lesje kleurkeuzes maken getrakteerd.

Heerlijk was het en met het resultaat ben ik heel tevreden.

Eens kijken of ik er straks even mee aan de slag kan.


De komende dagen wordt het druk in huis, Laurens en Valentijn komen morgen logeren met hun moeder. Er moeten kleren gekocht worden want binnenkort promoveert hun vader en dan moeten we er natuurlijk allemaal hartstikke mooi uit zien.

Dus we gaan de stad in en de kapper staat ook alvast op het programma.

Morgen is de winkel open om 10 uur, zaterdag ook en dan hebben we de 2e beginnersles met Juud en 's middags start de 1e Dear Jane les.

Deze prachtige foto zag ik gisteren op FB en hij is van Marlies Wolda van de Quiltmuis.
Ik plaats hem hier omdat ik hem prachtig vind!!!!!


Dank Marlies

Alvast een heel fijn weekend en tot gauw

groetjes

Wietske

12 opmerkingen:

Yvonne zei

Mooie kleurtjes zo bij elkaar!

Heleni van Til zei

Heerlijk weekend heb je weer voor de boeg Wietske. Altijd een feestje als de kindertjes komen.
Ooohhh de Daisies van Betty is zo prachtig. Haar kleurkeus is weer fantastisch.
Maar van jou ook...dat mooie rijtje zegt genoeg...veel plezier.

Ageeth Dorsman zei

Helemaal mooi, je kleurtjes voor de Daisies!!! Ga maar snel beginnen, dan kunnen we ervan meegenieten, Wietske.
Groetjes van Ageeth

Marguerite zei

Gelukkig hobbel je bij jullie zo het centrum en kan er lekker geshopt worden.
En wauw wat een mooi rijtje lapjes leg je daar neer. Wat een straf zeg! Een eigen winkel. Hihi...
En die foto van de pompoenen vind ik ook heel mooi. Dan is het ineens helemaal niet erg dat de herfst begonnen is. Alleen jammer van de regen de hele tijd.

Annie Derks-Scholten zei

Maar met regen mag je wel lekker binnen handwerken😊

miekequilt zei

Succes met het kleren kopen. En geniet can de logé's.

Floor zei

Wat een mooie foto met al die pompoenen, echt een super herfstfoto.
Mooie kleuren heb je uitgezocht, fijn dat je keuze genoeg hebt in je eigen winkel.
Succes met shoppen!

Annie Kingma.Bonnema zei

Druk, maar zeker een gezellig weekeinde.
Succes met alle aankopen.
En dat rijtje stofje, o prachtige kleurkeuze
Groetnis Annie

Brigitta Seinen-Boermans zei

Wat een prachtige foto van Marlies, ik ben dol op pompoenen en alle andere juweeltjes die de herfst ons bied. Gisteren de eerste kastanjes al weer gevonden. Mooie kleurkeuze voor je Daisies. Succes met de kleur keuze van je nieuwe outfit. Groetjes, Brigitta

Coco zei

Mooie kleuren heb je gekozen. Hier in Ste. Marie-aux-Mines mooie quilts en heel veel bezoekers zelfs in de stromende regen.
Groetjes Hělùne

marga zei

Even jou blogjes doorgelezen. Leuk hoor ik ben weer helemaal bij en heb genoten.
Fijn weekend.
Marga

Anny zei

Mooie selectie stoffen! Ben benieuwd hoe het gaat worden. Begin jaren 90 was hier op het dorp een andere quiltwinkel (nu hebben we Ingrid) en daar hielp ik weleens. Wij haalden alle beginstukje van alle rollen stof die binnenkwamen. Je kent dat misschien wel: die eerste omgevouwen 10 cm. Zo werkten we lekker scrappy. En als een klant een klein stukje tekort kwam hadden we vaak nog een stukje. Fijn weekend. Anny.