vrijdag 20 februari 2015

Het gezicht

van de engel is af.

Nu alleen de vogel nog appliceren, dan is het eerste deel klaar

en


Ik moest natuurlijk toch alvast met deel 2 aan de slag


Een van mijn lievelingsblokken is dit


Nu kan ik het allemaal op mijn gemakje vastzetten




Ook de Stonefield vergeet ik niet, er liggen 


nog een aantal blokken klaar om in elkaar gezet te worden. Met deel 10 ben ik nu bezig, het laatste stukje.


Vandaag zijn we open vanaf 1 uur, morgen van 11.00 tot 5 uur,

en het klinkt misschien een beetje streng, maar vanaf nu gaat de winkel op zaterdag  ook echt niet meer voor 11 uur open!!!!!!


Fijn weekend

groetjes

Wietske

12 opmerkingen:

Ada Kopitopoulou zei

Mooie blokken van de Stonefield, vooral no. 10. Leuk, die huisjes. Ik ben ook met huisjes bezig.

Anoniem zei

Ziet er leuk uit deel 2 met HOME. Gelijk heb je om, om 11 u. pas open te gaan. En het is absoluut geen straf om "even" de stad in te gaan. Den Bosch is zo leuk.
Fijn weekend en groetjes, Lenny

Unknown zei

Slaap jij nog wel eens? Jij doet duizend en een dingen. Ik zou dat niet kunnen. Knap van je. Petje af. Gr.Emmy

Judith zei

meid wat een tempo! Onvoorstelbaar! Wel weer leuk allemaal, maar jammer dat je de M ook ttouw verkeerd om hebt overgenomen. Ik vind dat toch zo een raar gezicht. Enfin, het zal aan mij liggen. Jij een hele fijne dag en succes om morgen niet eerder dan om 11.00 uur open te gaan. Dag dag

Ageeth Dorsman zei

Wat een lieve en vooral mooie engel heb je gemaakt. En wat heb je je dag gisteren goed besteed, door ook nog te beginnen aan blok 2 en te werken aan de mooie Stonefields-blokjes! Euh... 1 dingejtje. De letter M van Home zou ik even andersom gaan knippen, want dit ziet er een beetje gek uit, zo met het "pootje" aan de rechterkant ipv links 😏. Groetjes van Ageeth

Marguerite zei

Gaan de mensen maar voor dat ze naar jou toe komen de stad maar even in om Bossche bollen te halen.
Je blokjes worden heel mooi.

Anny zei

Wat ben je ijverig! De engel van de Jules is schattig en de huisjes zien er strak uit. Je ziet gewoon aan het werk dat je het met heel veel plezier doet! Gezellig weekend. Anny.

Floor zei

Je gaat lekker met je blokken en wat een schat van een engel is dat. Zo benieuwd wat ze allemaal in haar tasje heeft :-)

Anoniem zei

Wietske en Suus, bedankt voor de fantastische ochtend, ik heb er heel veel van geleerd.
Super, groetjes, Wies

Anoniem zei

Wietske en Suus, bedankt voor de fantastische ochtend, ik heb er heel veel van geleerd.
Super, groetjes, Wies

Patricia zei

Wat ziet het er toch steeds enorm gezellig bij jou uit ! Ik ga echt een keer een weekend Den Bosch plannen en kom dan ook zeker bij jouw winkel binnen ! Ik verheug me er nu al op.

wilma oud zei

Mooi is het eerste blok van de Jules en ik snapte eerst niet wat Judith bedoelde, maar nu zie ik het ook, de M verkeerd. Ook blokje 2 wordt mooi en zo snel als jij dat allemaal doet...... Ik verheug me er al op. Groetjes Wilma