maandag 2 februari 2015

Gewoon blij…...

Zomaar…. 

Om een mooie foto die ik gisteren kreeg van een vriendinnetje. Het voorjaar komt weer, al is het nu nog zo koud.
Heerlijk, weer naar buiten………...

Ik kan niet wachten…….


Blij

omdat mijn zusje afgelopen weekend voor de 7e (!!!) keer weer oma is geworden. En weer een prachtig meisje.
Je hebt het niet voor het kiezen maar dit meisje is in het gezin van haar dochter meer dan welkom.
4 kindjes hebben ze daar nu:

meisje-jongen-jongen-meisje!


Blij
omdat de zomerquilt ook helemaal klaar is


4 quiltjes, ontworpen door Herman, door vriendinnen gemaakt. Hoe heerlijk kan een samenwerking verlopen.
Meiden, hartstikke bedankt!!!!

De patronen liggen nu alle 4 klaar in de winkel. Ze zijn alle 4 even groot, en vormen aan elkaar één quilt


Heel blij
dat ik ondanks de drukte in de winkel toch tijd vind om zelf te handwerken.


Leuke blokken om te maken met mooie stofjes.


Af en toe lekkere felle kleurtjes


En al is het dan nog zo laat op de avond:
Weer eentje af!!!


Blij 
met de nieuwe  foto bovenaan dit blog. Tegenwoordig hebben we zelf voldoende kennis om het te veranderen en dat is prettig.
Je wilt nu nog niet afhankelijk zijn van je kinderen.

Liever nog niet……

Ik zag gisteren dat er weer nieuwe volgers bij zijn gekomen en dat, waarschijnlijk over een maand of 2, de teller onderaan het blog op een miljoen staat.


Fijne dag vandaag, hopen dat de gladheid uitblijft.
Hier ligt in ieder geval nu geen sneeuw

groetjes

Wietske

15 opmerkingen:

Marja zei

mooie foto. Ik had het in eerste instantie niet in de gaten, maar er ligt iets bekends bij ;-)

Annelies zei

Leuke nieuwe kopfoto.
Fijne dag !

quilting Jeannet zei

Ja, ik ben ook blij als ik de sneeuwklokjes boven zie komen, ehhh....een miljoen? dan staat het bij mij in een onmeetbaar getal , wat is hoger dan een miljoen ;) waren wij niet slecht in rekenen? (lol) Mooie header, sfeervol in je ruimte.

Marie-Christine zei

Beste Wietske,
Wat een plezier beleef ik aan het lezen van je blog! Inspiratie te over! Dit geeft me steeds weer het zetje om gestaag door te gaan met mijn werk!

Marguerite zei

Hier was en is het spekglad op de straat. Met angst laat je iedereen de deur uit 's morgens. Als dit de winter moet voorstellen. Laat dan de sneeuwklokjes maar komen.
Mooie werkjes laat je weer zien. Super...

BezigeBijMirjam zei

Ook hier komen de tête á têtes al boven de grond. Een beetje vroeg. Nu weer afgedekt met een laagje sneeuw. Ja, in Tiel ligt nog sneeuw en af en toe sneeuwt het ook. In onze straat is het ook nog glad. En wat is Tiel Den Bosch nu hemelsbreed voor afstand. Plaatselijk dus, zoals ze dat noemen. Leuke foto boven aan het blog. Fijne dag!

Elza zei

Fijn dat je een blij mens bent met al die mooie dingen.
Het ziet er allemaal weer heel gezellig uit.

Anoniem zei

Een heel leuke foto bovenaan je blog. Ja lekker dat we dit allemaal zelf kunnen. Al hoewel ik zaterdag toch hulp van m'n dochter nodig had bij een computerprobleem. Gelukkig kan ze goed uitleggen en nu snap ik het en kan het zelf de volgende keer oplossen.
Jij/jullie gezellige maandag, geniet ervan. Groetjes, Lenny

Ageeth Dorsman zei

Heerlijk, zo'n blij en positief bericht op de maandagmorgen, wat toch niet mijn meest favoriete ochtend van de week is... Maar je hebt wel gelijk, dat er veel is om blij mee te zijn! Mooie foto bovenaan...
Groetjes van Ageeth

Annie Kingma.Bonnema zei

Zo gezellig je blog open gaat, en op de tafel te kijken.
Blije berichten zo fijn hé.
Mooie om weer te blokjes te bewonderen
Groetnis Annie

Conny ten Berge zei

Je nieuwe kopfoto is top, het straalt één en al gezelligheid uit, geen wonder dat je daar blij van wordt!

Anoniem zei

Hoi Wietske,
Van zo'n foto van je gezellige atelier huiskamer word ik ook 'blij'!
Hartelijke groet,
Wilma Rutten (samplers and quilts)
Goirle

Rennie zei

Wat gaaf dat je man ontwerpt. Wordt het echt jullie quilt. Trouwens wat een mooie foto als header.

Annie Derks-Scholten zei

Het wordt een beetje eentonig, maar ik word hier ook heel blij van! Dankjewel. Fijne week, groetjes Annie

marga zei

Als ze maar gezond zijn dat is het allerbelangrijkste. Wat hebben wij toch een heerlijke hobby als je ziet welke dingen er uit onze handen komen.
Groeten
Marga