woensdag 28 januari 2015

Verliefd…….


Ooit zag ik ergens stofjes van Lynette Anderson, en ik was er zo verliefd op. Bij toeval kreeg ik een poosje geleden een stukje cadeau van Yvonne, vriendinnetje uit Limburg. Zij doet mee aan de Stonefields.

Ik heb  toen van alles met dat kleine lapje gedaan en uiteindelijk hield ik nog de kleine vogeltjes over, en met heel veel kunst en vliegwerk kon ik er nog net een hexagon uithalen voor The Princess.

Ik vertelde Yvonne dat dit absoluut één van mijn lievelingsstofjes is, en een paar weken geleden kwam ze weer eens naar Den Bosch toe met……..


Een hele boel stofjes met deze printjes erop.

Ik ben er zo blij mee.
Ik ben teruggegaan naar deel 3 van de Stonefields omdat ik een blok over wilde maken met de techniek die ik toen nog niet zo beheerste……..


Gelukkig heb ik nog een hoop over en ik zal er veel van gaan gebruiken bij de laatste blokken


En, het laatste blok van deel 9 is nu ook klaar.
Op naar deel 10!!!
Het gele stofje van de bloempot is een stofje dat ik op Curaçao kocht.


We zijn vandaag weer open. 

Vanmorgen is er weer de Dear Jane Bee vanaf 10 uur, en vanmiddag vanaf 1 uur is de winkel weer open.

Fijne dag

groetjes

Wietske






9 opmerkingen:

Judith zei

wat ben je ver! ikhang nog ergens in maand 6. nix erg want wat is dit een super leuke quilt om te maken zeg! Fijne dag geniet ervan, en een stukje curacao, voor de bloempot is te schattig. Zal er bij mij ook een stukje curacao in komen?

Marguerite zei

Leuk hoor! Al die verschillende stofjes.
En nu ook nog eentje uit Curacao...

Ieke zei

Wat een lief stofje!

Truus zei

Leuk stofje van Lynette met de vogeltjes.
Ben ook helemaal weg van haar stofjes en patronen en heb een paar boeken van haar.
Hoop dat het beter weer is bij jou dan hier--de regen stroomt langs de ramen!
groetjes,Truus uit Drenthe

Marjan zei

Dat is inderdaad een héél schattig stofje...

Annie Kingma.Bonnema zei

Mooie stofjes, en ook de blokjes die er van zijn gemaakt
Groetnis Annie

marga zei

Dat een stofje zoveel invloed kan hebben op de uitstraling van een blokje.
Ook het laatste blokje is zo lief.
Groeten
Marga

Anny zei

Stofjes in quilts zijn dikwijls een blijvende herinnering aan "Iers" een vakantie zoals nu bij jou. Een winkel of een tentoonstelling. Mijn buurvrouw heeft een restenquilt gemaakt van al mijn restjes en bij elk stofje kan ik een heel verhaal vertellen. Waar ik het kocht, wanneer enz. Wat is dat geprik toch leuk hè?

Anny zei

O, O, die iPad. Iers is natturlijk iets....