maandag 5 januari 2015

Hard nodig…….


Het was een bende de afgelopen tijd op ons dakterras. Lange tijd bleef alles in bloei staan en toen het ineens koud werd hadden we geen tijd om alles op te ruimen.

Of geen zin……...

En aangezien we gisteren toch niets te doen hadden, en omdat het prachtig weer was, was het een uitstekende dag om het terras eens goed te ontruimen.


hier en daar een emmertje sop er over


En nog even de ramen wassen


Laat het voorjaar maar komen:)
  
Gisteren zijn er weer heel wat blokken voorbereid. Kan ik de komende dagen weer heerlijk aan de slag 
Woensdag- en vrijdag morgen zijn er nog de Stonefields-Bee's, en de winkel is deze week nog gewoon open, daarna hopen we van een heerlijke vakantie te gaan genieten.


Voor de applicatiecursus van 6 februari hebben we aan Tineke gevaagd of zij het blok wil maken dat door ons zelf ontworpen is.


En ziehier, het eindresultaat is in zicht.

Uitdaging genoeg lijkt ons, om hier samen met onze gastdocent, Juud (klik) en met de deelnemers mee aan de slag te gaan.

Overigens zitten beide dagdelen helemaal vol, je kunt je niet meer aanmelden!


Mijn blokje is ook weer af. Inmiddels ben ik aan deel 8 van De Stonefields begonnen.


De vakantie is voor velen weer voorbij, en het gewone leven begint weer. Ik wens iedereen een prettige eerste (werk) week toe.

groetjes

Wietske

9 opmerkingen:

miekequilt zei

Heerlijk: bijna op vakantie. Veel plezier met de voorbereidingen.

Marguerite zei

Hier begint langzaam het gewone leven weer. Gelukkig hebben meiden het eerste uur vrij. Blijft het vakantie gevoel nog even hangen.
Wat een mooie blokjes heb je weer gemaakt.

KijkDaarIs zei

Hier ook al lekker aan het ruimen en poetsen geweest..nog een dagje vrij..en dan weer aan de slag..
Vandaag komt Sofie weer gezellig..al wat sterretjes voor bereid ..wie weet gaat het lukken..;0)
Heerlijk voor jullie lekker vakantie dat wordt vast weer een hele fijne reis...het aftellen kan beginnen !
Fijne dag

Anoniem zei

Ook mijn tuin moet opgeruimd worden en wat nieuwe winterplantjes erin. Heerlijk is het als dat klaar is en alles er weer netjes uitziet.
Inderdaad, vakantie voorbij en weer lekker aan de slag voor Verdanda. Maar eerst vanmiddag de voorraadkast op peil brengen en quilts naar de post.
Jij/jullie gezellige week en knutsel ze.
Groetjes, Lenny

BezigeBijMirjam zei

Leuk blokje voor de applicatieworkshop van Juud!

Floor zei

Dus toch geen pyjamadag geworden gisteren.
Verlang ook al naar het voorjaar..... maar ik ben bang dat we nog wel even geduld moeten hebben.

Ageeth Dorsman zei

Wat een heerlijk vooruitzicht, Wietske, op vakantie naar een warm land (en ook nog met een opgeruimd gevoel weg kunnen)! Het doet mij als appliholic (nieuw woord!) heel veel plezier, dat er zo veel belangstelling is voor appliceren, wat ik me natuurlijk als geen ander heel goed voor kan stellen!
Groetjes van Ageeth

wilma oud zei

Ha, jij wilt de winter gewoon overslaan en meteen naar de lente op je terras. Ik denk niet dat dat gaat lukken. Maar wie weet.... Mooi wat jullie ontworpen hebben voor de workshop. En lekker nog een paar daagjes en dan WEGWEZEN naar de warmte. Groetjes Wilma

Rennie zei

Wat een heerlijk vooruitzicht een warme vakantie. Ik denk dat die meer dan dik verdiend is. Geniet ze!