dinsdag 4 juni 2013

BREAKING NEWS.......



Sommigen van jullie wisten het al een poosje


Anderen nog niet...........

hier vonden alle
overleggen plaats

Er komt weer een Quiltwinkel in Den Bosch......



Ik zal jullie niet langer in spanning houden, maar na maanden van overleg, denken, tekenen, vergaderen enz. enz. zijn de onderhandelingen afgelopen vrijdag afgerond.


 Onder ons huis komt dit najaar ruimte vrij en die gaan wij inrichten als winkel en cursusruimte.

En er komt een buiten om heerlijk te zitten als het mooi weer is!!!!!!


Natuurlijk ben ik al een hele poos bezig om mij te oriënteren op een stappenplan, ik heb mensen gesproken, winkels gezien, cursussen gevolgd....

heeeeeel veel cursussen gevolgd!


 En natuurlijk al veel overleg gehad met mensen die er verstand van hebben......

Van quilten dan natuurlijk he?


 En zusje!!!!!!
Zusje gaat mij helpen
En dat geeft een heerlijk vertrouwd gevoel.


En mijn lief natuurlijk, maar hij werkt nog een paar jaar door bij die firma die vroeger alleen maar lampen maakte.


Er zullen de komende tijd, samen met de experts op quiltgebied leuke workshops bedacht worden, een BOM, ik moet naar beurzen voor stoffen en de ruimte moet nog helemaal verbouwd worden en ingericht.

Kortom, er moet veel werk verzet worden de komende maanden.
In het voorjaar zullen we opengaan, en uiteraard houd ik jullie op de hoogte met veel foto's.

En hoe gaat de winkel heten????

Nou gewoon

Bossche Quilts & Meer


Fijne dag

groetjes

Wietske




57 opmerkingen:

Bernadette van Gils zei

dat is fantastisch nieuws, veel succes met de voorbereidingen en ik zal zeker te vinden zijn in jouw winkel, want Den Bosch is haalbaar met openbaar vervoer voor mij
groetjes
Bernadette

yvonne zei

Jeetje, van je hobby je werk maken een wens van velen! Heel veel succes.
Groetjes Yvonne H

KijkDaarIs zei

Ja ik had het gehoord..Leuk hoor!!
nog een hele klus voor de boeg..maar als jullie open zijn kom ik zeker eens jullie kant op...;0)
succes ermee...

Atelier Hartendief zei

Hoi Wietske,

Wat fantastisch, gefeliciteerd!
Heel veel succes, ik weet hoe leuk het is ;-)
Ik kom zeker een keertje bij je kijken!

Groetjes Marijke

Jeanny zei

Dit nieuws is een felicitatie waard!!
Heel veel succes!
Lieve groet.

Anoniem zei

Goedemorgen Wietske,
Ik lees je blog met veel plezier en nu kan ik ook nog in de toekomst naar je winkel komen, ik miste de winkel van Francoise als ik ging winkelen in Den Bosch! Veel plezier en succes met de voorbereidingen voor jou, je zusje en man!!
Hartelijke groet, Marie-Louise

Nellie zei

wat leukkk van harte gefeliciteerd ik wens je heel veel succes en ik zeker een keer bij je langs

Groetjes Nellie

quilting Jeannet zei

Ik hoorde het ook in quiltland zoemen, leuk hoor! Ik wens je er veel suc6 mee, goede reden om de St Jan weer eens te bezoeken.......

Annelies zei

Wat ontzettend leuk !!! Van harte gefeliciteerd en veel sterkte voor de komende drukke tijd.

els b zei

Wat ontzettend leuk voor jou. Gefeliciteerd hoor! Je zult inderdaad een 'hete ' zomer krijgen, zweetdruppeltjes.

yvonne zei

Ik had niets horen zoemen in quiltland .
Voor mij is dat geweldig nieuws .
Kom zeker is een dagje over .
G*E*F*E*L*C*I*T*E*E*R*D* dit is echt lef hebben en tonen prachtig!!!!!!!!

Noa zei

gefeliciteerd met dit nieuws en veel succes met alles

Anoniem zei

Fijn dat er weer een quiltwinkel komt. Vond het jammer dat Francoise wegging, maar nu krijgen we een Wietske!
Veel succes met het opzetten en ga vooral door met je gezellige blog. Hoe gaat het trouwens met je hand?
gr. Mieke

Marguerite zei

Wauw wietske wat gaaf!!
En zo lekker, gewoon onder je huis.
Maar wat een lef het komt vast helemaal goed. Voor mij is het 3,5 uur met de trein dus niet echt haalbaar. Maar ik hoop echt een keertje bij je te komen kijken.
Tsjongt wat zo'n operatie aan je hand wel niet teweeg brengt. Als je zo stil zit krijg je heel veel leuke plannen.
Groetjes Marguerite

Aangenaam verpozen met Joke zei

Wat een geweldig spannend nieuws. Je hebt heel veel werk voor de boeg, maar ook iets om met plezier naar uit te kijken. Ik ben heel benieuwd, maar zo te horen heb je het terdege voorbereid. Zal ik toch ook eens een dagje naar den Bosch moeten komen.
Groeten, Joke

Suuske zei

Wat heerlijk dat alles nu rond is en je er mee naar buiten kunt komen. Proficiat hoor, helemaal leuk!
Veel succes en plezier met de verdere voorbereidingen!!

Groetjes, Suzanne

nelleke zei

Lieve Wietske,

Wat een verpletterend nieuws! Ik sta altijd te kijken hoeveel energie jij hebt door cursussen te volgen naast het oppassen en je eigen quilten en je huishouding e.d. En nu dus een eigen winkel..!!! Helemaal TOP en de naam...leuk natuurlijk en al lekker bekend.


heel veel succes met alle boorbereidingen!


lieve groetjes uit een zonnig Valken burg

Else zei

Gefeliciteerd! Leuke naam heb je verzonnen voor je winkel en wat heerlijk dat je er niet ver voor hoeft te reizen. Heel veel suc6 met al je plannetjes. Fijne dag knuffel Else

Sonja- Sezoentje zei

Wat een gaaf nieuws, daar haal jij dus al die energie vandaan :))
Vind het super hoor, ik ga in het voorjaar een tripje Den Bosch op mijn lijstje zetten, kom ik je persoonlijk feliciteren.
Geniet heerlijk van de voorbereidingen, samen met je zus, heel erg mooi hoor!
Liefs, Sonja

bep zei

Heel veel plezier met je plannetjes, maak er een warm nest van waar quiltsters met plezier terug willen komen en geef het je eigen sfeertje he! Enne Den Bosch is een heerlijk stadje waar ook ik graag kom dus het zal zeker eens mijn stadsbestemming zijn, groetjes Bepp

susana zei

F*A*N*T*A*S*T*I*S*C*H
Succes, ik blijf je volgen en als de winkel zover is kom ik zekers!! Tilburg is niet zo ver.
Geniet ook van de voorbereidingen, leuk/spannend,
groetjes Susi

Ineke B zei

Van harte gefeliciteerd!

Wat ontzettend leuk nieuws, kijk er naar uit en kom je dan zeker bezoeken en een leuke workshop volgen.

Heel veel succes en plezier met al je plannen!

Liefs, Ineke

Anoniem zei

Van harte proficiat met dit geweldige initiatief. Goed voor je zelf en voor den Bosch en omgeving.
Quilten voor Beginners zal de weg naar Bossche quilts en meer snel weten te vinden.
Veel plezier met alle voorbereidingen.
Marleen

Jet en Zus zei

Te gek!!!!!

Ik kom je zeker bezoeken!!!!!

Groetjes Anita


En.....GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!

Martine zei

Wat dapper en wat spannend. ik zal geen vaste klant bij je worden, daarvoor is het iets te ver weg, maar als ik in de buurt ben kom ik zeker langs.
Succes

Anoniem zei

Wat spannend! Leuk. Gefeliciteerd.
Misschien als ik eens in de buurt ben....
Veel succes met alle voorbereidingen.
Groetjes IngridR

quiltvitrine zei

Gefeliciteerd en succes met je toekomstige winkel. Wat leuk en spannend allemaal!

maaike zei

Gefeliciteerd, wat een super bericht.

Miranda zei

Helemaal leuk Wietske! Wat zul je genieten met al die voorbereiding. Ook ik zal zeker eens binnenwippen als het eenmaal zover is En ik moet in Den Bosch zijn....
Succes!!!!

margaholla54 zei

Wouw, wat een goed nieuws zeg, heerlijk, ik volg je blog al vanaf het begin en het is iedere ochtend weer een genot om te lezen en dit is helemaal een verrassing, eindelijk weer een quiltwinkel in het mooie Den Bosch, wacht met spanning af.

Saskia zei

Dat is inderdaad breaking news, lekker dichtbij voor mij. Succes met de verdere voorbereidingen. Groetjes Saskia

Anoniem zei

Wietske, als de sfeer in je winkel net zo wordt als op je blog heb je niets te vrezen :-) Proficiat met dit geweldige initiatief.
Jeanny (zonder)

Lida zei

Zo het is dus helemaal rond en nu ook openbaar! Gaaf! Fijn dat het allemaal in kannen en kruiken is en ik wens je natuurlijk veel plezier en sterkte de komende tijd met alle plannen, knuffel
Lida

Irene zei

O Wietske, wat geweldig!!!!! Leuk, leuk, leuk!!!!! Yessss, ik helemaal blij! En de rest van quiltend Nederland natuurlijk ook. Kan ik Lieve Vriend weer om een boodschap sturen als het nodig is, hihi.

Groetjes, Irene

cobie zei

hoi Wietske
wat een geweldig nieuws heb je vandaag,
miste allang een leuke quiltwinkel in de buurt.
woon op 15 km afstand dus zal zeker vaak langs komen.
heel veel succes en ik blijf je volgen.
gr. cobie

Annie Kingma.Bonnema zei

Leuk en mooi nieuws, spijtig voor mij dat het in het Zuiden des lands is, en ik in het Noorden woon.
Maar gefeliciteerd al vast en mee, en succes gewenst.
Groetnis Annie

Terray zei

Jaaaa ik wist het al een beetje, maar leuk dat nu alles voor zover rond is.
Ik wens je heel veel succes en ik hoop een keertje je winkeltje te kunnen bezoeken (ligt voor mij niet naast de deur)

GO FOR IT, GIRL!!!!!

Groetjes
Tertia

Heleni zei

Nou, ik wist nog van niks, dus is de verrassing des te groter. Wat een super leuk nieuws Wietske. Ik weet maar al te goed hoe leuk dat is. Heel veel plezier met de verdere voorbereidingen. Als ik in Den Bosch kom, weet ik je te vinden.

Gr.Heleni

Freubeloma zei

Heel veel plezier met de voor bereiding en de inkoop enz. Als ik naar Brabant ga kom ik je beslist een bezoekje brengen.

Françoise zei

Hoi Wietske,
Succes met alle voorbereidingen, ik kom snel langs...heb je pen en papier op je nachtkastje liggen om alles te noteren wat in je opkomt....

Anoniem zei

Ha Wietske,

Super!! Gefeliciteerd!!
En nu lekker stofjes en spulletjes shoppen voor in de winkel.
Ben heel benieuwd hoe je collectie eruit gaat zien.
En wat leuk dat zusje je komt helpen!!
Geniet van de voorbereidingen en tot gauw.
Liefs Mandy

Conny's-blog zei

He Wietse gefeliciteerd met het besluit, kom zeker bij je aan in je winkel. Hoop dat je mooie stofjes uitzoekt en leuke werkjes. Leuk dat je zus en man je gaan helpen.............liefs.Conny

Judith zei

Nou wat leuk! Ik kom zeker bij je kijken wanneer het zover is! Gefeliciteerd.

Ineke Hulzebos zei

Ja, ik wist het sinds kort, kijk er echt naar uit!!!
Succes verder

Saskia Smit zei

Wat leuk. Nou dan kom ik zeker als ik in de buurt ben langs!

Carin Wijnand zei

Gefeliciteerd! Wat een stoer initiatief en samen met je zusje, helemaal leuk. Lijkt me heerlijk om er mee bezig te zijn en dan allemaal voorraad inkopen!! Krijgen jullie ook een webshop ?
Ben nu al nieuwsgierig :))

Annemarie zei

Geweldig, wat een leuk nieuws is dit zeg! Helemaal super dat je deze sprong gaat wagen! En dan met je zus is het helemaal leuk. Je snapt natuurlijk wel dat je mij af en toe gaat zien in je winkel. Veel succes met de voorbereidingen! Groetjes, Annemarie

Sis Voorn zei

Woehoe ! dat is groot nieuws !!!
We will find you ;-)

Klaske zei

Wat goed zeg! Succes bij de voorbereiding!

Sabine zei

Hoera! Weer een quiltwinkel in Den Bosch! Ik neem aan dat je het adres breeduit op je blog zult noemen! En misschien een kleine routebeschrijving? Ik ben niet zo bekend in Den Bosch namelijk. Ik kijk er al naar uit!
Succes met alles!!!

GREETJE zei

Wat een geweldig nieuws.
Maak het helemaal zoals jij het wilt
dat geeft het beste resultaat!
Veel succes ermee en ik kom zeker een keer langs.
Succes

Anita - Vlijtige Handjes zei

Nou ben ik even niet op de leestoer en zie daar een grandioos nieuwtje!! Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag en de winkel in wording. Den Bosch moet gewoon een quiltwinkel hebben, dat past er helemaal bij. Een drukke maar erg leuke periode lijkt me dit voor jullie. Heel veel succes.
Groetjes Anita

Anoniem zei

Eindelijk officieel, geweldig. XXX Liesbeth

conny's quilts zei

Wauw, wat een leuk initiatief, veel succes en plezier gewenst met de verdere voorbereidingen!

Kitty Seebregts zei

Super! Ook mijn droom!

Rose-Anne zei

Wat een geweldig nieuws!!! Las het op het blog van Francoise....

Johanna zei

Hoi Wietske, ik was al een klein beetje op de hoogte via 'Zusje' , maar bij deze wil ik je veel succes toewensen met je plannen. 't Zal druk worden, maar ook heel erg leuk om te doen...
Groetjes, Johanna (Lindehof Zalk)