woensdag 11 september 2024

10 september….

 Al 48 jaar jaar voor ons een bijzondere dag want op die datum trouwden we.

En alles er op en er aan. Witte Koetsen, bruidsmeisjes, een fluwelen pak met rode binnenvoering


Een prachtige lichtblauwe jurk


En heel veel tule…

Ook toen was het weer erg wisselvallig. Felle buien en zon wisselden elkaar in rap tempo af.
Nog altijd kijken we met heel veel plezier terug op deze bijzondere dag.

Heel veel bijzonders deden we gisteren niet. We maken alvast wat plannen voor over 2 jaar en we hopen dat we dan ons 50 jarig huwelijk kunnen vieren met de kinderen en de kleinkinderen.


We haalden de meisjes weer eens op van school. Gewoon omdat het zo gezellig is en Isabel en ik maakten een beginnetje met de kunst van het macramé. We hebben er nog niet de goeie spullen voor maar daar ga ik deze week even achteraan.


De techniek ben ik in ieder geval niet verleerd en Isabel vindt het leuk om te doen. Armbandjes maken is hip momenteel begreep ik.


We reserveerden een tafel voor 6 en genoten van heerlijk eten.


Mijn toetje was wel erg overdadig  maar met z’n allen tegelijk smullen was het in een ommezien op.


Het waren rustige dagen dit weekend. Herman hoefde zelfs een keer niet te zingen. In de winkel schijnt de
zon niet meer zo hinderlijk naar binnen. De quilt is weer opgeborgen


En de patio weer onkruidvrij. Een paar flinke planten fleuren de boel een beetje op. 


Ik bestelde deze prachtige bollen voor in het boompje dat eigenlijk al jaren dood is maar toch leuk is als decoratie.


Deel 2 van “big Woods” 


Percival is klaar.
 Ik gaf hem wel een bril maar niet de zwarte. In eerste instantie naaide ik er eerst een oog op maar dat kwam niet goed om recht in het midden te krijgen. En dus werd eerst de roze bril er op gezet en kon ik de ogen een plek precies in het midden geven


Een ontzettend leuk blok om te maken en ik verheug me nu al op deel 3. We hebben gelukkig nog een hoop dieren te gaan. Het jaar is net begonnen en het is nu al leuk!

Mocht je alsnog mee willen doen? Meld je bij Sarah en je kunt gewoon beginnen.

We zijn vandaag, vrijdag en zaterdag gewoon open. 

Groetjes

Wietske