woensdag 21 augustus 2024

Netwerken? Of gewoon heel gezellig……


 “Mam, mag ik jullie winkel een avond gebruiken om met mijn netwerkvriendinnen een avondje te fröbelen?”


Uiteraard schat, altijd goed en leuk dat jullie ook buiten werktijd leuke dingen doen. Eén van de collega’s is goed met de naaimachine en met een patroontje voor een hip tasje gaan ze lekker aan de slag. Ze eten pizza, drinken drankjes en intussen komt er best iets leuks uit hun handen.


Stofjes hebben ze zelf meegenomen en ook een rits. De naaimachine en de grote bak met garen zetten wij alvast klaar.


Ze hebben er plezier in en het wordt een latertje. We horen ze uitgebreid plezier maken en vertrekken terwijl wij ons bed al opgezocht hebben.


En kijk, het eerste begin wordt gemaakt.


Wie had dat ooit gedacht: mijn kind achter de naaimachine……. En alles weer keurig opgeruimd toen wij vanmorgen beneden kwamen .

Het smaakt naar meer begreep ik dus wie weet gaat er nog eens zo’n gezellige avond volgen. Tenslotte is het tasje nog niet helemaal klaar.


Vanmiddag een klein groepje Beatrix Potter meisjes. Veel afmeldingen voor vandaag bij de rest van de groep, volgens mij wordt er vooral nog veel vakantie gevierd.


Met z’n vieren is het ook heel gezellig 


We bewonderen alle figuurtjes die intussen klaar zijn.


Heel veel technieken worden er gebruikt.


En alles even leuk om te zien en we doen ook vooral veel inspiratie op.


Het was een fijne dag vandaag. Nog steeds veel vakantiegangers die altijd op zoek zijn naar een quiltwinkel in de buurt.

Morgen vertrek ik een keertje met de trein. Een dagje uit met vriendinnen ……


Vrijdag en zaterdag zijn weer open.

Fijne avond

Groetjes

Wietske