vrijdag 8 september 2023

Studio anders……

 We hebben een prima verdeling voor onze beide bedrijven onder één dak. Als wij in de winkel zijn, zijn er geen opnames in de studio en als de winkel dicht is wordt de studio intensief gebruikt.

Een nauwe samenwerking met het Designmuseum waar gewerkt wordt aan een nieuwe tentoonstelling over de liefde.


De ideale man? Een diamanten verlovingsring? Waar vind je de liefde? Gewoon via een datingsapp of in het uitgaansleven?
Deze tentoonstelling gaat heten: “ontworpen liefde”


Onze kinderen zijn er de hele dag, samen met hun gasten, druk mee geweest. Podcast-opnames, filmen, alles is gedaan en wij mochten het van een afstandje meebeleven. De studio kleurde helemaal rosé




Over liefde gesproken.

 De scholen zijn ook hier in het Zuiden al weer een week geleden begonnen en Koen heeft  veel vriendinnen. Grote tassen, gezellige kletspraatjes. En oh wat geniet de moeder van Koen van al die meisjes in huis. “Ze zijn zo rustig”, verzucht ze…….


Ook onze oppasmiddagen op dinsdag zijn weer gestart. Isabel wil graag leren breien


En dus poets ik mijn geheugen op. Sinds mijn jeugd heb ik niet meer gebreid maar het zit er zomaar weer in:
Insteken, draad omslaan, doorhalen en af laten gaan. Isabel vindt het nog best moeilijk


Maar we gaan de volgende keer gewoon weer verder.


Voor Suze had ik nieuwe kleurboekjes gekocht en zij doet niks liever dan kleuren en stikkers plakken.


Herman is druk beneden. Een enorme hoeveelheid blikjes staan in grote dozen klaar om uitgepakt te worden.


We zijn er gek op. 

Blikjes voor thuis en voor onderweg. Kleine werkjes die meegenomen kunnen worden of om thuis iets overzichtelijk te bewaren.


Veel winterafbeeldingen, we waren er echt bijna door.


Ook Beatrix Potter is weer aangevuld en tot mijn verrassing zie ik wel een heel bekend plaatje


Deze maakte ik afgelopen weekend. Leuk toch?
Omdat we bang zijn voor deukjes of andere beschadigingen sturen we geen blikjes op. Ze staan allemaal op voorraad in de winkel.


En natuurlijk ben ik ook begonnen met deel 8 van de “Secret Garden” Een fijn werkje voor in de winkel tijdens rustige momenten.


Vandaag en morgen zijn we weer open, en morgen is Patricia er weer en beginnen we met frisse moed met een nieuw groepje beginners.

Alvast een fijn weekend 

Groetjes

Wietske