zaterdag 23 mei 2020

a curious journey

Oké, nu op vakantie gaan is niet echt een optie maar Susan Smith neemt ons wel mee met haar Bom op een soort van, door haar, uitgestippelde droomvakantie.

Deel 1 ligt helemaal klaar om geappliceerd te worden en daar ga ik dit weekend mee beginnen.

Deel 2 is in de maak door Susan dus ik moet een beetje voortmaken.

Nou beginnen we hier pas in het najaar mee, maar het is toch belangrijk om alvast stoffen te selecteren en apart te gaan leggen.


Even dacht ik dat deze stof het meest geschikt is voor de blauwe bloemen maar dat gaan we toch maar niet doen.


Het is de nieuwste bloes die ik vorige week kocht en die ik vandaag voor het eerst aan heb.


We komen er wel uit met andere keuzes en och, je weet maar nooit.
Dit mooie blok, genaamd de viskraam is pas in november aan de beurt.

Onder Projecten vind je alle info.


Wat er verder nog komt? Ik heb echt geen idee maar laat me graag verrassen door Susan.

Vorige week nam Paula meters van dit lieve kant mee
en 
dit is de bedoeling van haar. Alle delen krijgen een apart randje.

Het gaat haar lukken.


Een lief boeketje staat op tafel. Nienke nam het woensdag mee.

We hebben er deze week erg van genoten.

Pioenrozen zijn weer volop verkrijgbaar en ze zijn echt prachtig.


Fijn weekend allemaal

Woensdag om 10 uur gaat de winkel weer open.
We zijn weer regulier open met veilige maatregelen,
maar a.s. zaterdag zijn we gesloten vanwege Pinksteren.



groetjes

Wietske