donderdag 26 september 2019

Soms.....

Krijg je zoiets moois te zien in de winkel......


en gaan je gedachten terug naar een aantal jaren geleden
2012-2013

Ik quiltte nog maar net, wist niet eens dat we van plan waren om met een winkel te beginnen.


Het project was toen te moeilijk voor mij. Ik begon enkele keren opnieuw maar de harten en de bloemen werden nooit zo mooi als ik wel zou willen.

H250 bestond niet eens, althans ik had er nog nooit van gehoord.


Maar 7 jaar later ligt dat anders en ik vraag Mandy of ze eens een foto stuurt van haar quilt die ze toen ook maakte.
  Ik vond en vind hem toch ook zo ontzettend mooi.

Gisteren bij de Bee hebben we knopen doorgehakt en contact gezocht met Francoise die deze mysterie toen bedacht.


Stiekem legde ik gisteren alvast wat stoffen bij elkaar.

Zal ik dan toch.......????

In ieder geval komt Francoise volgende week overleggen over de mogelijkheden.
Tenslotte behoort het patroon haar toe en gaan we eerst kijken met haar wat de mogelijkheden zijn.

Jullie horen er meer over binnenkort.


Een paar dagen geleden begon ik aan het 2e blok van de kersenmuisjes

Het zijn lieve blokken en ik zie Suze er al onder liggen.


 met zoveel regen buiten mag ik vandaag heerlijk binnen blijven.


En kijk, het beentje en het handje is ook al geen probleem meer.
Dank je wel Bernadette voor je duidelijke uitleg.


Ik gebruik geen kantjes en knoopjes, hoe leuk ik het ook allemaal vind.

Het is geen doen bij het doorquilten en het wordt een deken op het bed, dus het moet goed wasbaar zijn.


Morgen en overmorgen zijn we open van 10.00 tot 16.00 uur. 

Zaterdag komt Marina weer en wordt de prachtige  "Bowl me over "tas gemaakt.

en 

Gisteren  binnen gekomen:


We zijn al druk bezig om de agenda gevuld te krijgen voor de eerste helft van 2020.

Fijne dag verder

groetjes

Wietske