dinsdag 17 september 2019

Eerst maar eens even vergaderen ......

Deze week kwam het laatste deeltje binnen van 

"de kersenmuisjes"
van Supergoof (Klik) en geloof me:
Het is echt een te leuk patroon.

Ik had er wel wat moeite mee om te beginnen.

Wat een kleine priegelstukjes zitten er in en tot 3 keer toe begon ik aan het eerste deeltje met het hart.
Ik liep al helemaal vast op de kleine beentjes en het bleef een poosje liggen.


Gistermorgen besloot ik eerst het derde deel te proberen, daar zitten tenminste geen beentjes in.


Moedig begon ik met alles te tekenen op H 250 en ik streek het op de goeie kant.
En dan... die ieniemieinie kleine handjes.....

Hoe krijg ik die er nou netjes op?

Ik besloot gewoon de kleinste rondjes te maken met de perfect circles.


en die moesten weer onder het jurkje maar over de beker heen.

Echt een heel gepriegel maar wat is het leuk als het lukt.


Gisteravond nog lang doorgewerkt tot ik tevreden was


Nu begin ik aan het muurtje er omheen.
De afwisseling is leuk.


Zal dit dan uiteindelijk de quilt voor Suze worden?

We zullen zien. In ieder geval gebruik ik dan niet alle blokken want dan wordt hij veel te groot.

Morgen om 10 uur gaan we weer open en morgenmiddag is er les.

Even inschikken in de keuken vanaf half 1 zodat het cursuslokaal leeg is voor de leerlingen.

Fijne dag nog

groetjes

Wietske