vrijdag 26 juli 2019

net zo als? of toch niet.......

Nou nee, het is toch wel een verschil hoor

Curacao


Of je nou de hele dag in je zwemkleding rondloopt, of dat je gewoon je dagelijkse dingen doet.
Voor veel mensen zijn deze dagen in ons eigen land erg vervelend.

Gelukkig merkt Maastricht hier niks van want hun huis is al helemaal niet opgewassen tegen deze extreme hitte.

Veel hoge ramen waar de zon het grootste gedeelte van de dag op staat.


Zij zijn afgelopen weekend vertrokken


Voor een cruise en aan boord is zoveel vertier voor de kinderen.
Ze genieten en hopelijk is het wat afgekoeld als ze na het weekend weer thuis komen.


Fedde en Pepijn hebben nu ook vakantie en zij zoeken de koelte op voordat ze echt vertrekken half augustus.
In Gouda duurt de vakantie tot begin september.

We zullen ze nog gaan ontmoeten voor die tijd want Pepijn is bijna jarig.


Wij houden ons zo rustig mogelijk, maar "ondanks" of is het "dankzij" de hitte was het eergisteren heel druk in de winkel.

De enorme stapel vouwwerk kreeg ik in mijn eentje niet af, maar gelukkig kwam er hulp in de loop van de ochtend en liggen de bakken weer helemaal vol.


Mijn kamer is koel en dus kon ik gisteren heerlijk aan de slag met de kleine bloemetjes en de vlinders.


en nieuw voor mij: 

maakte ik de applicaties vroeger altijd met H 250 omdat het niet netjes genoeg werd.....

 Nu doe ik het zonder zoals Susan het heeft geleerd en ben ik blij met het resultaat.

Het kostte wat oefening, dat wel.


Mijn kamer deelde ik gisteren met Isabel, Suze en hun papa.
Mama is weer aan het werk, haar zwangerschapsverlof is voorbij, maar papa is nog een weekje thuis.

Het was een gezellig dagje en heerlijk om even voor hen te zorgen in een koel huis.


Vandaag en morgen zijn we weer open van 10.00 tot 16.00 uur.

Sterkte allemaal en een fijn weekend

groetjes

Wietske