maandag 26 juni 2017

heerlijk in de relaxmodus......

2  kleine jongens bakten koekjes voor oma. Als je goed kijkt staat er 

63 op.

Hun mama vond de doodskop iets minder geschikt, maar deze oma vindt het schitterend.

Ze zijn nog voor haar verjaardag en die vierden we gisteren nog een beetje in Gouda.


We kunnen helaas niet naar buiten. Het regent en dat is jammer want (ook deze) jongens hebben veel beweging nodig.


En omdat Fedde vandaag een studiedag heeft besluit de papa om het wat hogerop te zoeken voor de kids.

Kunnen ze zich even heerlijk uitleven.


In Maastricht kon wel even gewandeld worden. Daar was het droog en is het al weken droog.
Voor het eerst liep Koen mee en volgens zijn moeder heeft hij toch wel een kilometertje gelopen.
Koen moet aan de leiband. Hij leert veel en (soms) foute dingen van zijn grote broers.

Dit is daarom veilig en hij vindt het prima.


Ze kwamen een toepasselijk bord tegen......
Gelukkig kan Koen nog niet lezen.


Mijn Dollies groeien met de dag, maar bij nader inzien is alleen blauw wel heel erg (alleen) blauw, en ik besluit dat er enigszins rose en rood in moet.


Kijk, daar word ik blij van


Vandaag kon ik de hele dag buiten zitten: wat een feest. 

Niet te warm en niet te koud, ik ben met 100 dingen tegelijk bezig.
Ook met het "huiswerk"


en tussendoor weer een hexagonetje maken.

Stoffen van La Perdu zijn zo mooi en ze combineren fantastisch met rose en rood.


Maar weer terug naar blok 17 uit het boek van Sarah.
Alleen nog even vastzetten dan is dit blok ook klaar.


Morgen nog zo'n dagje, woensdag gaan we om 10 uur weer open, is er een Bee en 's -middags is de Gossip weer aan de beurt.

Fijne avond

groetjes

Wietske

9 opmerkingen:

Bernadette van Gils zei

Wat een toepasselijk bord voor je kleine Koen. Zeker goed dat hij niet kan lezen 😉
Wat een lief hexabloemetje, dat stofje heb ik ook en je brengt me op ideeën
Geniet nog van je vrije dag morgen en een fijne Bee woensdag
Groetjes
Bernadette

Bernadette van Gils zei

Wat een toepasselijk bord voor je kleine Koen. Zeker goed dat hij niet kan lezen 😉
Wat een lief hexabloemetje, dat stofje heb ik ook en je brengt me op ideeën
Geniet nog van je vrije dag morgen en een fijne Bee woensdag
Groetjes
Bernadette

Rosabears zei

Heerlijk toch om met 100 dingen tegelijk bezig te zijn.
Allemaal even mooi.
Ik kijk weer uit naar het 3e deel van de Gossip.
Groetjes Marja

Annie Kingma.Bonnema zei

Wat een leuke lieve foto's van de jongens. Aan de lijn, ja deden wij ook met kleine lopers.
De Dollies ben ik helemaal verliefd op.
Veel plezier met alle 100 dingen, allemaal even mooi
Groetnis Annie

miekequilt zei

Heerlijk een paar dagen voor jezelf. Het Sarah blok is prachtig.

Wilma Oud zei

Ja, is mooier met een ander kleurtje erbij en heerlijk zo met de kleinkinderen in de weer. Ben ook blij dat het iets koeler is. Groetjes Wilma

Yvonne zei

Gezellig dat rood ertussen!
Enne.....relaxstand....? Je bent zo druk als een klein baasje!
Maar je hebt het waarschijnlijk naar je zin en dan voelt druk zijn als relaxen toch?

Floor zei

Ach, lieve Koen is toch geen hondje? Hij heeft wel een heel leuk tuigje.
Je bent weer heerlijk bezig met al je projecten.
Zag vanmorgen regen aankomen vanuit het zuiden op de buienradar, maar het vervliegt een beetje, dus kan jij lekker buiten zitten vandaag.
Ik heb maar wat in de tuin gewerkt, ook leuk.

Marguerite zei

Zo herkenbaar dat tuigje.
Maar als we van de boot afkwamen was het ideaal.
Zo konden ze lekker rennen en niet weer vast gehouden worden.
En een commentaar dat we altijd kregen.
Hoop dat ze dat tegenwoordig niet meer doen.
En wat maak je weer een hoop moois...