woensdag 7 juni 2017

Einde en opnieuw

Het laatste deel van de Jules

Deel 12 gemaakt en opgestuurd door Ellen. Heel trouw heeft ze het afgelopen jaar de mooiste blokken gestuurd.

Dank je wel.........


En we zijn vandaag opnieuw gestart. 

Met een klein groepje in de winkel weliswaar maar de deelnemers wonen ver weg. Sneek, Epe, Zaandam, België enz enz....
En we snappen dat ze dan niet zomaar even naar Den Bosch toe komen.
Morgen ligt er een dik pak met stoffen voor de eerste maand in jullie brievenbus.

We gaan er weer een mooi jaar van maken.


En iedere keer als ik zeg: het wordt niet zo druk vandaag want ik weet van een paar "getrouwen" dat ze niet komen......

Het wordt steeds voller.


Maar we redden het nog steeds.

Ik heb gewoon geen foto's gemaakt. Te druk met de catering en de gesprekken.
Ik geniet altijd enorm van deze woensdagen. 



Morgen blaas ik 63 kaarsjes uit.
Oud? Welnee. 
Wij zestigers zijn toch gewoon de jonge veertigers?

De eerste kaarten en bloemen kwamen vandaag al binnen en tegelijk met mij feliciteer ik 

M*A*R*I*A*N 
en 
M*O*N*I*E*K.

Zij bezochten vandaag de Bee en zijn morgen ook jarig.

En Mieke? In Almere? Ook gefeliciteerd

8 juni 19...

Ik denk een populaire datum om geboren te worden.


We doen er niks aan. Oké, herman en ik gaan lekker samen eten op ons geliefde plekje in de stad.
Onze rose kind komt ook gewoon spelen. 

Eens kijken of ik mijn haasje af krijg.
Nog een klein stukje appliceren maar.


Welterusten allemaal

Wietske

17 opmerkingen:

Marguerite zei

Een hele fijne verjaardag morgen!

Heleni van Til zei

Nog net iets te vroeg maar alvast gefeliciteerd met je verjaardag. Een hele gezellige dag morgen

Heleni van Til zei

Nog net iets te vroeg maar alvast gefeliciteerd met je verjaardag. Een hele gezellige dag morgen

Bernadette van Gils zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Bernadette van Gils zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Jammer dat ik je niet persoonlijk kan feliciteren maar dat doe ik over een week of 6 dan wel.dsn mag ik weer komen 😀
ik wens je nu alvast een hele fijne dag samen met Herman en Isabel.
Groetjes
Bernadette

Gerda Hartman zei

Gefeliciteerd Wietske en wat een schattig haasje!

KijkDaarIs zei

Het ziet er weer mooi uit allemaal !
En natuurlijk G*E*F*E*L*I*C*I*T*E*E*R*D* ...maak er een gezellige dag van !

miekequilt zei

Gefeliciteerd Wietske. 63 is gewoon ern prachtleeftijd. Dat kan ik weten, want ik werd het in april al. We hebben veel gelijkenis maar zijn niet op dezelfde dag jarig. Wel op dezelfde dag getrouwd, in september 41 jaar. Geniet maar lekker van deze dag! Ik wens je nog heel veel mooie en fijne jaren. Tot gauw!

Floor zei

Van harte gefeliciteerd Wietske! Natuurlijk is 63 jaar nog jong, maar om nou te zeggen een veertiger.....
Denk toch dat je dat verschil wel merkt.
Wens je een hele fijne dag en een gezond nieuw levensjaar.
Lieve groetjes,
Floor

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd, Wietske, 63 is toch een pracht leeftijd (ik word het over 4 weken) en ik wens je een gezellige dag. Mijn complimenten voor Elly die zo trouw foto's opstuurt van haar Jules quilt (ik zat naast haar met het maken van de Jules mand).Groetjes van Margreet uit Wijdewormer

Anoniem zei

Dikke proficiat Wietske
Geniet van deze mooie dag.
Inge (België)

Anoniem zei

Bij geen pakje in de bus. Ik hoop en duim voor morgen maar met de post in België, weet je nooit.
Inge

Anoniem zei

Wietske, van harte gefeliciteerd en nog een hele fijne avond gewenst samen met Herman.
Groeten,
Ada

Annie Kingma.Bonnema zei

Hartelijke gelukwensen voor de dag van morgen je verjaardag.
Een fijne dag, en leuk samen even eten.
Groetnis Annie

Nelly Demmer zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Nelly Demmer zei

Hallo Wietske,


Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Ik hoop dat je een gezellige verjaardag hebt gehad.
Groetjes van Nelly

margaquilt zei

Vanuit Denemarken aovast van Harte
groeten
Marga