vrijdag 5 mei 2017

"Up and running"

We zitten er weer helemaal in en hoewel we voor de vakantie zo veel mogelijk vooruit hadden gewerkt, kwamen we toch dingen tegen die even spoed vragen......

Maar we overzien het weer......

Gisteren de laatste Jules bijeenkomst van dit jaar. Het groepje is erg klein geweest, maar wel heel trouw, en dank zij Ellen, die haar resultaat toestuurde via de mail, kunnen we haar vorderingen toch ook laten zien.

20 deelnemers hadden we ook dit keer, maar verspreid over het land was het te verwachten dat komen naar Den Bosch vaak geen optie was.

Vandaag krijgen jullie je laatste pakket op de deurmat en we wensen jullie er heel veel plezier mee.

In juni begint er weer een nieuwe groep.


Wij hebben gisteren heerlijk met z'n drietjes koffie gedronken en niets gedaan.


De "Happy Days" van Sarah blijft heerlijk om aan te werken. Mandy, die er vorig jaar al mee is gestart, is met de punten begonnen en oh wat wordt het mooi!!!!!

Prachtige kleuren. 

Ze probeert het af te hebben als we weer bij elkaar komen.


Els heeft haar blokken ook even tegen elkaar gelegd en dan is dit het resultaat tot nu toe.
Leuk om te zien.


Gistermiddag ben ik de hele middag bezig geweest met het uitzoeken van stoffen voor de nieuwe blokken waar ik alvast mee ga beginnen.


Ik probeer een maand vooruit te werken....


en deze beide series horen bij het
onderstaande blok.



En dan de nieuwste BOM van Sarah, "Down the rabbit hole".
Huisjes gaan we maken maar Sarah doet alles op de machine. Dat is niet mijn ding en ik maak dus alles met de hand.

Het gaat goed en nu begin ik met de leuke stof van Alice in Wonderland.

Over de raampjes ben ik niet tevreden, die haal ik er weer af en zet ze erop met flisofix en festonneer ze .

En wellicht is een deurtje hier en daar ook wel leuk.


En dan deze verrukkelijke stoffen. Gistermiddag kwamen ze binnen.
Heerlijk zomers.


Fijne dag en wellicht voor velen de laatste vrije dag voorlopig.

4 en 5 mei

gedenkwaardige dagen zijn het.......

Zo goed om er bij te blijven stil staan!!


We zijn vandaag en morgen gewoon open.

groetjes

Wietske