woensdag 24 mei 2017

Best wel veel.....

Eergisteren terwijl Herman zich bezighield met de verfkwast, was ik erg druk met de schoonmaak en ik wist nooit dat je op één dag zoveel stappen en handelingen kunt verrichten:

11.632 stappen en dus 9.49 kilometer.

en dan denk ik nog maar even niet aan alle sop-emmers  die ik heb weggegooid en de ramen die ik heb gewassen, de gordijnen enz enz.

Dood-op was ik gisteren, kon niet meer op mijn voeten staan en gaf mijzelf een dagje rust.


en terwijl Herman het laatste stukje muur afmaakte


was eindelijk de bies van de quilt voor Isabel klaar. 
Hij lag er maar te liggen en inmiddels is de verbouwing bij haar ouders al gevorderd en zodra haar nieuwe kamer klaar is


verhuist de quilt naar haar bed


Ik kon vandaag weer schoenen aan, gelukkig, en het was gezellig druk in de winkel.
De deurtjes waren aan de beurt en er was weer veel moois te zien.


Ademloos keken we naar het borduurwerk van Anke.


Onvoorstelbaar mooi en fijn.


De deuren gaan ontzettend goed, prachtig om te zien


 en meer dan tevreden deelnemers.


veel eigen inbreng 


 en veel variatie


Ook bij de Bom "The Happy Days" van Sarah Fielke worden eigen stofjes gebruikt


al wordt er achteraf soms een beetje getwijfeld of de juiste stofjes zijn gebruikt.


Zelf heb ik ook weer wat steekjes kunnen zetten


Morgen gaan we genieten van de natuur en de buitenlucht. 

Dit kleine mannetje blijft thuis bij zijn vader, de grote jongens komen met hun moeder ergens halverwege Maastricht en Den Bosch.

Koen is nergens beter op zijn plek dan thuis en hij vermaakt zich wel met zijn papa.


Ik zal weer mooie foto's maken.

welterusten voor straks

groetjes

Wietske