donderdag 30 maart 2017

"Elk nadeel......

heb z'n voordeel"

Slingert er anders nog wel eens iets door het huis, nu staat en ligt alles keurig op z'n plek


en ziet het dakterras er ook super uit.
Nog een beetje kaal, maar dat is de tijd van het jaar, en tenslotte gaan we over een paar weekjes met vakantie.


We kijken tussendoor zelf ergens, en hebben het er voor ons gevoel
"best wel druk mee"


Gisteren een hoop gezelligheid, het liep de hele dag wat door


Een alternatieve zelfbedachte deuren - quilt


nog even doorquilten en hij is af.


Een blok van de "Happy Days" met wat eigen stofjes er doorheen


en vandaag door omstandigheden een deurtjes-ochtend in afgeslankte vorm.
Alle Patienten: beterschap

en 

alle zorgenden: Sterkte!!


Maar ze hebben wat gemist hoor. De deurtjes van Anke


verbazing alom


over het schitterende borduurwerk
waarbij Anke er niet voor terugschrikt om een deur even wat kleiner te maken


Om een schitterend borduurtje in te voegen.


 tuin gerelateerd


ook inplaats van de tekstjes


en een kantje aan de deur


Het gaat heel goed met de deuren.

Natuurlijk was ons rose kind er ook. 
Het wordt voor haar steeds makkelijker om haar eigen weggetje te vinden als er "mevrouwen" in de winkel zijn.
Ze begint te kletsen en biedt chocolaatjes aan, maar de groep moet niet te groot zijn.....


Als we uitgefröbeld zijn, besluiten we samen in de stad een broodje te gaan eten en we genieten van het prachtige weer.

Ik dacht dat Isabel liever thuis bleef met opa maar dat heb ik mis.
Ze houdt van terrasjes en ze gedraagt zich voorbeeldig.


We besluiten nog even naar de winkel te gaan waar ik een leuk nachthemd koop,


Els vindt deze donkere super. Ik kies een andere.......
Volgend weekend gaan we weer met een groep logeren in de B&B van Karen in Rijpwetering en dan wil ik er een beetje knapjes bijlopen.

Ben ik wel benieuwd wat mijn slaapmaatje er van vindt. T'is dezelfde als vorig jaar.

Het slaapmaatje dan hè?


Voor de zekerheid hebben we de buggy bij ons maar dat is te kinderachtig.
Als je 3 bent zit je daar 

N*I*E*T*

meer in


Aan Isabel hebben we de rest van de dag geen kind meer, ze krijgt een baby pop
en ze bedenkt zelf een naam:


 baby Koen heet hij/zij/het

en de kleur is van ondergeschikt belang


Een heerlijke dag. 

Vriendinnen, rose kind, de zon en nadenken over de toekomst.

Mijn volgende blok is af. 


Morgen aan een nieuw beginnen


Inmiddels weten we zeker dat Sarah Fielke volgend jaar weer bij ons komt. Zoals het nu lijkt in November.

Duurt natuurlijk nog een hele tijd, maar dat geeft niks.


In ieder geval weer iets leuks om ons op te verheugen.

groetjes

Wietske