vrijdag 5 februari 2016

Voor de laatste keer……..

kwamen gisteren de deelnemers van de Jules bij elkaar om deel 12 te ontvangen.
Er is een heel hecht groepje ontstaan, 

  
dat trouw geweest is


en ook helemaal "bij" is


We kunnen dus binnenkort "Affo's " verwachten


want zelfs het "quilt as you go" wordt goed in praktijk gebracht.
Ik ga de groep heel erg missen.

In mei begint er een tweede groep, daarna zullen we een terug - kom - dag organiseren zodat alle Jules - deelnemers elkaar kunnen ontmoeten.

Blijf dus vooral foto's sturen zodat ik ze op het blog kan zetten.

 Mijn eigen Jules is gedubbeld, hij gaat mee volgende week naar de beurs zodat ik hem aan Monique van de quiltlessen op de naaimachine kan geven,  zij quilt hem door voor mij.

Ik weet intussen hoe dat wordt en 

ik vind het een eer dat zij het wil doen……...


Er ontstaat intussen al weer een wachtlijstje voor mensen die deze lessen "quilten op de naaimachine" ook willen volgen, dus ik ga op de beurs maar  eens even weer overleggen met Monique wat de mogelijkheden zijn

Marian heeft de Camelot bij zich, ze is op zoek naar bijpassende stoffen voor de rand/bies.



Dit moois moet eigenlijk allemaal niet voorbij komen


Ik raak op slag weer helemaal in vervoering


zo ontzettend mooi


echt genieten is dit. 
Een gedeelte van het patroon staat in de Quiltmania van deze maand……...

Kan zomaar beginnen. Maar dat doen we niet.
Nog niet…..


Eerst 

de handwerkbeurs in Zwolle.

Pakketten worden klaargemaakt
een laatste werkstukje wordt nog afgemaakt


 deze beeldschone tasjes komen mee naar de beurs. Het patroontje staat in één van de boeken van Sarah Fielke.

Sarah komt op 30 juli bij ons en ze geeft workshops, en haar boeken zullen ook in onze kraam liggen.


Voorlopig voor het laatst een blogje. 

We krijgen het ontzettend druk de komende dagen.

Stand 105

 is gereserveerd, we hebben een bus besteld, hotelkamer is besproken, koffer moet nog gepakt en de winkel wordt zo ongeveer helemaal leeggehaald.


We hebben veel moois bij ons en we zullen ons best doen om er een gezellige kraam van te maken.
Zusje woont gelukkig in Zwolle dus we zullen elkaar veel zien.

Zwager Dick helpt Herman met opbouwen, een heerlijk gevoel.

Vriendinnetjes komen helpen, zodat ik in ieder geval niet 4 dagen op rij hoef  te staan.

We willen vooral heel erg gaan genieten van alle leuke ontmoetingen die er ongetwijfeld zullen zijn.

Met Juud hebben we al weer data afgesproken voor nieuwe lessen in het najaar. In ieder geval komen er weer beginners- en applicatielessen en natuurlijk kun je bij ons terecht voor info.


De komende dagen is het carnaval. 

Niet dat ik er nou heel veel mee heb, maar we hebben toch de etalage's een beetje aangepast.

Blogjes komen er de komende 10 dagen niet, jullie kunnen ons wel volgen op FB via Bossche Quilts & Meer. 
Daar zal ik de berichtjes plaatsen.

Vandaag en morgen zijn we nog open en straks om 10 uur is er een Bee. Morgen geen workshops zodat we de tafel in het cursuslokaal volop kunnen benutten.

Tot over een dag een 10, geniet van vrije dagen als je met vakantie gaat en wellicht zien we elkaar op de beurs vanaf komende donderdag 11 februari tot en met zondag 14 februari

en

op 17 februari 

gaan we weer open en staat alles weer keurig op z'n plaats.

tot gauw

groetjes

Wietske